• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Norwegian får pris for Årets Nykommer i Finland

Re: Norwegian får pris for Årets Nykommer i Finland

selskapet har også lykkes med å tiltrekke seg en helt ny passasjergruppe, de som tidligere har valgt tog.

Hvor lang tid tar det før Naturvernforbundet kommer på banen og klager over hvor uansvarlige DY er som stjeler pax fra tog? :p

Norwegian har utfordret med priskonkurranse i et land som tidligere har hatt høye billettpriser

Har Finland pleid å ha høye billettpriser? Argumentet til DY for å bruke østeuropeisk crew var jo nettopp at det var eneste den enese måten det var mulig å møte den harde konkurransen i Finland. Har vanskelig for å se hvordan konkurransen kan være så hard hvis billettprisene er så dyre som det hevdes. (Spør fordi jeg lurer - please, ingen flamewars).
 
Re: Norwegian får pris for Årets Nykommer i Finland

Har Finland pleid å ha høye billettpriser?

Ja, de kjører "gammel prispolitikk", dvs. billigere med t/r enn en vei, eks. 131 EUR (restricted) vs 349 EUR (kun flex mulig). Set der ut som de har myknet litt på prisene i det siste, men holder fast på reglene. Ser at man kan få Blue1 ned i 400 kr t/r, men de skal ha 1300 kr for enveisbillett.
 
Back
Top