Norwegian Boeing 737-800 1/16 scale

Kan hjelpe til med litt pauseunderholdning...

En liten videosnutt av min 737-700 fra Bømoen på Voss 1. mai i år...
http://youtu.be/rqHKj9BPE7M

Lurer på hvor du har tenkt å fly denne i Moldetraktene... Denne er jo også avhengig av en god del plass. Med din flyvekt så blir ikke dette noen slowflyer akkurat. Vet at det en noen som bruker flyplassen i Molde til slik aktivitet, men de jobber der og har tilgang npr det ikke er fullsizetrafikk. Fint om du legger link til ditt nye prosjekt så vi airlinerinteresserte modellflygere kan følge med :-)

Ben_E

Last edited:
Hei Ben !

jo vet om en småflyplass på øya Aukra der ormen lange til Shell ligger , den er fin for denne bruken :) har bare vært så sykt optatt i det siste med jobb etc , men det kommer :)

Skal glasse en Windrider nå med sas dekaler , så har jeg et søndagsfly jeg kan fly på et mindre område i molde :) funker vel greit den ser jeg .
hvilken spakkel/lim/grunning og lakk brukte du på din ?

Hei Ben !

jo vet om en småflyplass på øya Aukra der ormen lange til Shell ligger , den er fin for denne bruken :) har bare vært så sykt optatt i det siste med jobb etc , men det kommer :)

Skal glasse en Windrider nå med sas dekaler , så har jeg et søndagsfly jeg kan fly på et mindre område i molde :) funker vel greit den ser jeg .
hvilken spakkel/lim/grunning og lakk brukte du på din ?

Sjekk jetsofbergen.no der finner du byggeblogg

Dette er sykt - slik vil jeg ha :headbang - hvor mye skal du ha for den ? - Hvor mye vil Kjos betale meg for å sette den på " Sandduna på 19 R " ?? - dette er reklame for DY - hva skal du ha for den ?? :D - uten radiostyring :)

Kan du lage en video på maks 60 sec - så skal jeg reklamere for den på www.livenews.no :fly

Jan

Mulig den er til salgs nå , kan selges som en ren modell hvis du er interisert , send meg en melding så kan vi se på pris etc

Øystein

Vanvittig tøft nå vi skulle hatt en "liker" knapp her. Bra jobbet liker modellen halen er bra du skal ha skrøyd av dette.

Ja de er laget , holder på med finpussen og lakkeringen , så da blir det winglets hehe :)
blir litt mer majestetisk med de synes jeg

Jomfruturen blir til våren når snøen har reist på en øy som heter Aukra (der Ormen lange ligger )
Der er det en 800 meter stripe for småfly , veldig fint til modellfly :)

Hei!

Ja nå er det snart høst............ og hvis jeg forstår de siste innleggene rett, blir det "Ebay" og ingen flyvning :(

Dæsken dette blir bra! Likte spesielt at det sto Real Norwegian også navnet ditt (Jeg antar det siden brukernavnet ditt er oysteinh og det står på flyet Øystein Hole)! Nice!

Da var LN-NOB solgt til en hyggelig Pilot fra selskapet Norwegian

så da blir det 1/1 skala på jobb og 1/16 skala på fritiden ;)

Back