• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Norwegian Boeing 737-800 1/16 scale

Jo jeg har vært inne på tanken , støpte 4 sett med winglets da jeg først laget de til 737 en og for min del ser de veldig like ut bare litt større på 757 .

Så det kunne vært en fin uniform på dette flyet :)
 
Noen bilder fra dagens test...
 

Attachments

  • 02.jpg
    02.jpg
    147.1 KB · Views: 839
  • 03.jpg
    03.jpg
    152.3 KB · Views: 828
  • 01.jpg
    01.jpg
    101.6 KB · Views: 814
Dette er bare rått...
En ting er no å se på bildene og filmen... -Men å kunne være tilstede for å oppleve dette,-ja det må være utrolig !

:)
 
Veldig stilig, selv om den ikke ser ut som en -800 ;) Men peker ikke vingene på en 737 mer oppover (dihedrale vinger)? Disse ser rette ut.
 
For å gjøre en slik modell flyvedyktig så må en tenke litt på diverse faktorer som gjør at det blir vanskelig å bygge en 100 % skalalik model i forhold til en utstillingsmodell :)
 
For å gjøre en slik modell flyvedyktig så må en tenke litt på diverse faktorer som gjør at det blir vanskelig å bygge en 100 % skalalik model i forhold til en utstillingsmodell :)

Tenkte meg at det var forklaringen. Veldig imponerende prosjekt er det uansett!
 
Back
Top