Norway Airlines

• Thread starter Thread starter OJB
  • Start date Start date

OJB

ScanFlyer Rusty
Medlem
Norway Airlines MD83 modell , skala 1:100 , tilsalgs. Kvalitetsmodell fra Westway Models Ltd. i England.
Dette er sjelden vare og et samlerobject.
Pris 1500,-NOK eller høyeste bud.
Ta kontakt ojtd@lyse.net

Jeg kan skrive under på at dette er en nydelig modell - vi hadde en sånn på et kontor da jeg jobbet i Forsvaret.

Her kommer bilde av modellen. En virkelig fin kvalitesmodell og samleobjekt. Flere bilder kan sendes på forespørsel.

Attachments

• OJB.NA-modell1.jpg
    OJB.NA-modell1.jpg
    162.9 KB · Views: 501
Jeg oppga feil skal opprinnelig. Rett skala er 1:72 !
Modellen er 45cm lang.

Jeg har en slik, men er på jakt etter en Norway Airlines B 737-300 i skala 1:100 (samme dekor som MD'n). Noen som vet hvor en slik kan skaffes??

Espen

Jeg har en slik, men er på jakt etter en Norway Airlines B 737-300 i skala 1:100 (samme dekor som MD'n). Noen som vet hvor en slik kan skaffes??

Espen

Det ble aldri laget modell -300 i den dekoren som vi gjorde med MD83.
Her finnes kun -300 i Air Europe layout med norsk flagg.

Hei du!

Har du noen små MD igjen, en slik en som jeg kjøpte av deg for en stund siden?

Hilsen,
Laurenz

Jeg oppga feil skal opprinnelig. Rett skala er 1:72 !
Modellen er 45cm lang.

Men en MD80 er jo 45m lang noe som vil tilsvare 45cm i 1:100 skala. Hvor får du 1:72 fra da?
Er modellen solgt? Jeg samler på airliners i 1:100

Men en MD80 er jo 45m lang noe som vil tilsvare 45cm i 1:100 skala. Hvor får du 1:72 fra da?
Er modellen solgt? Jeg samler på airliners i 1:100
Hei, her er det jeg som har rotet litt med skalaen , du har helt rett , det skal være 1:100. Modellen er ca 43-44cm lang litt avhengig om man måler fra nese til haletip eller i bakkant av elevator.
1 modell igjen pr idag.
First come - first serve.

Har sett flere bilder fra kontorene til Norway Airlines hvor det stod utplassert flere B 737 modeller i antatt skala 1:100, men det er mulig at disse "forsvant" ifm avviklingen.

Espen

Skulle gjerne sett i souvernirskapet til Boeing ... de sitter sikkert paa mange interessante modeller .. de har laget opp modeller for baade potensielle og aktuelle kunder .... vil anta at de har beholdt minst en kopi av hver.

Har sett flere bilder fra kontorene til Norway Airlines hvor det stod utplassert flere B 737 modeller i antatt skala 1:100, men det er mulig at disse "forsvant" ifm avviklingen.

Espen

med eller uten Winglets? De hadde vel verdens første B733 med winglets og fikk betalt godt for å få dem.. nice :)

Back