Norway Airlines modell ønskes kjøpt

adressa

ScanFlyer Silver
Norway Airlines modell ønskes kjøpt

Er det noen som kan hjelpe meg å kjøpe en Norway airlines modell md83 str 1/200 som selges hos Flyhistorisk Museum på Sola??? Jeg bor i Trøndelag så det er ikke enkelt for meg å skaffe det.

Re: Norway Airlines modell ønskes kjøpt

Regner med svgspotter skal ut på Sola på søndag. Så hvis du sender han en MP, så kan han sikkert sende den opp til deg! (Hvis ikke hører du med oddi) :)

EDIT: Hvis ikke det går, så skal jeg skaffe deg en og sende den oppover til deg! Bare send PM eller noe da..

Regner med svgspotter skal ut på Sola på søndag. Så hvis du sender han en MP, så kan han sikkert sende den opp til deg! (Hvis ikke hører du med oddi) :)

EDIT: Hvis ikke det går, så skal jeg skaffe deg en og sende den oppover til deg! Bare send PM eller noe da..

Føler du deg ikke bedere? :D

Husk at jeg og skal til Sola :D!

Husk at jeg og skal til Sola :D!

Egentligt ganske irrelevant.. Det som gjelder her er at adresse vil ha en modell. Og hvis ingen av dere har mulighet til det, så fikser jeg det en annen helg og sender den opp :)

Jeg bor også i Trondheim og ønsker en Norway Airlines modell hvis det er noen som kan få tak i :-)

Kan sikkert fikses :lol:

Oddi, Iberworld eller svgspotter: kikker dere i morgen?

Er det ikke noen som kan hjelpe meg å skaffe norway airlines modell???

Har sendt pm, men har ikke hørt fra dem på en stund nå.

Back