• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Norske

putzmeister

ScanFlyer Dusty
Hadde hørt noen rykter om at Norwegian sponser MGP så da er jo jakta i gang. Jaggu hadde jeg flax. Her er noen bilder fra vollen en liten time i efda.
Widerøe, SAS, og Norwegian var det som dominerte under mitt besøk i dag.
Et fantastisk ettermidagslys kan jo gjøre en litt ensformig flypark vakker.

IMG_4244.jpg

Q300

IMG_4263.jpg

Hva gjør Widerøe når de skal bytte disse flyene? Det er vist bare Q400 som blir brodusert framover.

IMG_4267.jpg

LN-TUM

IMG_4310.jpg

Full brems..

IMG_4333.jpg

Gammel 300 LN-KKQ

IMG_4343.jpg

LN-NOT Med en danske på halen, nemlig filosofen Piet Heim har fådt det ærefulle oppdraget å reklamere for MGP song contest 2010

IMG_4359.jpg

IMG_4377.jpg

Lenge siden jeg har sett Estonian nå. I dag kom de med ES-ABL

IMG_4402.jpg

LN-NOC for være dagens siste. Da er det bare å takke Hans Olav for gode råd med innstillinger av kamera. :D Håper bildene faller i smak.

Last edited:
Veldig, veldig, veldig fine bilder!! Det der var noe annet enn det jeg fikk til i dag =/ (kommer bilder straks)

Bra bilder det der :)

Gikk akkurat glipp av LN-NOT på SVG nå i kveld :(
Hadde jeg bare hatt kameraet liggende i bilen...

Det du leverer har somregel alltid god kvalitet, også i dag! Spesielt godt likte jeg innflyvningbildet av SAS-maskinene! =)

Takk for flotte bilder! Hyggelig og se LN-WFO fra Gøteborg, den maskinen flyr veldig ofte her på GOT nå.

Nei, kan ikke huske å se at den har fått det nei. Men det er kanskje LN-TUM som er fanget på bilde. Flott serie som vanlig iallefall!:up:

Det er selvsagt TUM. Blingst litt da jeg skulle legge inn bilde av nettop TUH men ombestemte meg, den tok av rett etter. sorry..:D

Back