Norske

putzmeister

ScanFlyer Dusty
Hadde hørt noen rykter om at Norwegian sponser MGP så da er jo jakta i gang. Jaggu hadde jeg flax. Her er noen bilder fra vollen en liten time i efda.
Widerøe, SAS, og Norwegian var det som dominerte under mitt besøk i dag.
Et fantastisk ettermidagslys kan jo gjøre en litt ensformig flypark vakker.

IMG_4244.jpg

Q300

IMG_4263.jpg

Hva gjør Widerøe når de skal bytte disse flyene? Det er vist bare Q400 som blir brodusert framover.

IMG_4267.jpg

LN-TUM

IMG_4310.jpg

Full brems..

IMG_4333.jpg

Gammel 300 LN-KKQ

IMG_4343.jpg

LN-NOT Med en danske på halen, nemlig filosofen Piet Heim har fådt det ærefulle oppdraget å reklamere for MGP song contest 2010

IMG_4359.jpg

IMG_4377.jpg

Lenge siden jeg har sett Estonian nå. I dag kom de med ES-ABL

IMG_4402.jpg

LN-NOC for være dagens siste. Da er det bare å takke Hans Olav for gode råd med innstillinger av kamera. :D Håper bildene faller i smak.

Last edited:
Veldig, veldig, veldig fine bilder!! Det der var noe annet enn det jeg fikk til i dag =/ (kommer bilder straks)

Bra bilder det der :)

Gikk akkurat glipp av LN-NOT på SVG nå i kveld :(
Hadde jeg bare hatt kameraet liggende i bilen...

Det du leverer har somregel alltid god kvalitet, også i dag! Spesielt godt likte jeg innflyvningbildet av SAS-maskinene! =)

Takk for flotte bilder! Hyggelig og se LN-WFO fra Gøteborg, den maskinen flyr veldig ofte her på GOT nå.

Nei, kan ikke huske å se at den har fått det nei. Men det er kanskje LN-TUM som er fanget på bilde. Flott serie som vanlig iallefall!:up:

Det er selvsagt TUM. Blingst litt da jeg skulle legge inn bilde av nettop TUH men ombestemte meg, den tok av rett etter. sorry..:D

Back