Darth Vader
Newcomer
Var på jobben i dag, uheldig som jeg var gikk jeg da ut blant publikum med vest, type gul med reflekser, det er jo som å gå rett uti en dam med litt ugreie flodhester. Jeg fikk 10000000 spm om kofferten,barnevognen,golfbag,hvorfor ditt hvorfor datt. Da jeg stod å hørte på en svett kar i 50 årene som fortalte om andre flyplasser, gamle dager, Norwegian,SAS og hvor uduglige OSL, Servisair,SGS er osv, forsvant jeg i en trance, mens denne svette vetlittomalt-mannen skulle fortelle meg hvordan dette skulle eller kunne gjøres på osl tenkte jeg at: Er ola nordmann så innmari mye bedre enn andre folk fra andre land?, man skulle tro det at folk fra Norge er best, men... Norske pax syter fanden meg mest, de skal ha alt i fanget, hvis deres koffert er borte så skal den hæærn fløtte trylles fra intet, selv om kofferten kanskje ikke befinner seg i Norge en gang, de skjønner ikke det at det er mer enn ett fly som er på en flyplass samtidig og at det er kanskje mer enn hans koffert på det flyet han kom med... Ærlig talt, hjerneaktiviteten er ikke akkurat på topp hos våres reisende landsmenn.
Se på den norske mann i utlandet, de er nesten værre der, de har ingen hemninger, de tror de eier hele landet de er i hvis ikke alt går deres vei. Mens den vetlittomalt-kroppen står der å messer mister jeg lysten å høre på hvor uduglige vi er, jeg ser en golfbag komme på båndet, jeg får litt lyst å ta den å denge mannen gul og blå, det er da for pokker ikke min, SGS,servisair eller OSL sin skyld at bagen blir borte, vi gjemmer jo ikke bagen til kundene våre, det er andre flyplasser som også tuller og roter. Norske pax må skjerpe seg.
Se på den norske mann i utlandet, de er nesten værre der, de har ingen hemninger, de tror de eier hele landet de er i hvis ikke alt går deres vei. Mens den vetlittomalt-kroppen står der å messer mister jeg lysten å høre på hvor uduglige vi er, jeg ser en golfbag komme på båndet, jeg får litt lyst å ta den å denge mannen gul og blå, det er da for pokker ikke min, SGS,servisair eller OSL sin skyld at bagen blir borte, vi gjemmer jo ikke bagen til kundene våre, det er andre flyplasser som også tuller og roter. Norske pax må skjerpe seg.