CK ScanFlyer Mile High Club 25 Aug 2005 #1 Er det noen som har oversikt over hvilke individer som nå er i NLAs flåte?? Kom over denne - LN-OOH c/n 0399 - på Le Bourget i juni:
Er det noen som har oversikt over hvilke individer som nå er i NLAs flåte?? Kom over denne - LN-OOH c/n 0399 - på Le Bourget i juni:
N-3PB ScanFlyer Gold 12 Sep 2005 #2 Pr dd er det 8 stk EC 135 med reg fra LN-OOA til LN-OOH. De tre resterende BO 105 er på vei ut av tjeneste , mest sannsynlig i løpet av året. De har reg LN-OSB, LN-OSE og LN-OSI. I okt / nov kommer en stk EC-145 som får reg LN-OOM
Pr dd er det 8 stk EC 135 med reg fra LN-OOA til LN-OOH. De tre resterende BO 105 er på vei ut av tjeneste , mest sannsynlig i løpet av året. De har reg LN-OSB, LN-OSE og LN-OSI. I okt / nov kommer en stk EC-145 som får reg LN-OOM
T Thomas ScanFlyer Rusty 18 Sep 2005 #3 Originally posted by N-3PB I okt / nov kommer en stk EC-145 som får reg LN-OOM Click to expand... Er det denne som skal brukes mer eller mindre kun til transport oppdrag? Og, hvor skal denne stasjoneres... AHUS? :cheers:
Originally posted by N-3PB I okt / nov kommer en stk EC-145 som får reg LN-OOM Click to expand... Er det denne som skal brukes mer eller mindre kun til transport oppdrag? Og, hvor skal denne stasjoneres... AHUS? :cheers:
GF1 ScanFlyer Gold 19 Sep 2005 #4 På LT's postjournal datert 13. september står følgende om LN-OOM: Dok.dato: 08092005 U Til: Utenriksdepartementet Sak: LN-OOM - foreløpig registrering av luftfartøy Dok: LN-OOM - foreløpig registrering av luftfartøy Så da skal det vel fly hjem på egen rotor
På LT's postjournal datert 13. september står følgende om LN-OOM: Dok.dato: 08092005 U Til: Utenriksdepartementet Sak: LN-OOM - foreløpig registrering av luftfartøy Dok: LN-OOM - foreløpig registrering av luftfartøy Så da skal det vel fly hjem på egen rotor
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 20 Sep 2005 #5 LN-OSI ble observert på et jorde i nabolaget til FBU4EVER på ettermiddagen søndag.
CK ScanFlyer Mile High Club 21 Sep 2005 #6 jeg har også notert tre Dauphins - OPJ/OPL/OPM - på NLA, det stemmer ikke, eller?
N-3PB ScanFlyer Gold 22 Sep 2005 #7 I følge NLA selv er det dem som er nevnt i postingen min over de har i flåten nå. Så vil nok tro at Dauphin maskinen er ute ja.
I følge NLA selv er det dem som er nevnt i postingen min over de har i flåten nå. Så vil nok tro at Dauphin maskinen er ute ja.
LN-ATC ScanFlyer Silver 22 Sep 2005 #8 Originally posted by CK jeg har også notert tre Dauphins - OPJ/OPL/OPM - på NLA, det stemmer ikke, eller? Click to expand... OPJ var innleid fra Airlift/HTG, nødlanda i Vågåvannet for 10 måneder siden (var malt i NLA-farger). OPL og OPM er for tiden utleid fra Airlift/HTG til Helicsa (Spania). Bilder finnes på Airliners.net Edit: C/n du mangler i lista. OOD - 0356 OOE - 0357 OOG - 0393 OOH - 0399 OOM - 9074
Originally posted by CK jeg har også notert tre Dauphins - OPJ/OPL/OPM - på NLA, det stemmer ikke, eller? Click to expand... OPJ var innleid fra Airlift/HTG, nødlanda i Vågåvannet for 10 måneder siden (var malt i NLA-farger). OPL og OPM er for tiden utleid fra Airlift/HTG til Helicsa (Spania). Bilder finnes på Airliners.net Edit: C/n du mangler i lista. OOD - 0356 OOE - 0357 OOG - 0393 OOH - 0399 OOM - 9074
CK ScanFlyer Mile High Club 23 Sep 2005 #9 takker og bukker! Dette var veldig bra - da blir der oppdatering av NLA-siden i helgen.