Originally posted by Olebno
1) Enig. Her er det sikkert mange av oss som kan bidra for skape balanse Mil/Siv.
2) Hva f.... mener du med det CK ?:naughty:![]()
2) er fullt av gamle gretne gubber
Originally posted by LN-SSL
Mottok for lenge siden den bestillte prøveutgaven, men når går neste nr. i trykken, og vil dette erstatte "Luftposten" for oss som er med i BLHF eller må bladet abonneres på for seg selv??
Første utgave var veldig bra, by-the-way!!![]()
Jeg er enig med hr. LN-SSL i hans omtale av det nye bladet her.Men jeg synes ikke du er kort mellom øra som du skriver.Originally posted by LN-SSL
Originally posted by LN-SSL
Mottok for lenge siden den bestillte prøveutgaven, men når går neste nr. i trykken, og vil dette erstatte "Luftposten" for oss som er med i BLHF eller må bladet abonneres på for seg selv??
Første utgave var veldig bra, by-the-way!!![]()
Jeg quoter meg selv her, for i dag mottok jeg to eksemplarer av Norsk Luftfartshistorisk Magasin. Det er ikke mange dagene siden jeg betalte abonnement for 2006, og altså er det mye som tyder på at jeg er relativt kort mellom øra i denne saken, da jeg tydeligvis har bladet innbakt i medlemsskapet i BLHF og derfor mottok to blader i dag....![]()
Når det er sagt, utgave nr. 1/06 skal få terningkast 6 fra min side. Er det på noen måte mulig å heve standarden i kommende utgaver, har vi mye flott i vente. Tror det var på høy tid å bringe et slikt blad på markedet....
:up: til initiativtakere og medarbeidere...!
De har ikke vært flink å informere om det som skulle skje,men det ordner seg nok etterhvert.(Slik at man får et blad og ikke to mener jeg..)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.