V vingtor ScanFlyer Blue 14 Jun 2006 #21 Replying to Topic 'Norsk Flyhistoriske Tidsskrift' Den har kommet for lenge siden. Tidlig i mai tror jeg det var. Venter nå på nr. 3. Nils
Replying to Topic 'Norsk Flyhistoriske Tidsskrift' Den har kommet for lenge siden. Tidlig i mai tror jeg det var. Venter nå på nr. 3. Nils
Falcon ÜberScanFlyer 15 Jun 2006 #22 Replying to Topic 'Norsk Flyhistoriske Tidsskrift' Spørs om du ikke bør sende en purre-mail til nlhm@luftfart.museum.no, Svein.
Replying to Topic 'Norsk Flyhistoriske Tidsskrift' Spørs om du ikke bør sende en purre-mail til nlhm@luftfart.museum.no, Svein.
LN-SSL ScanFlyer Gold 19 Jun 2006 #23 Replying to Topic 'Norsk Flyhistoriske Tidsskrift' Originally posted by vingtor Den har kommet for lenge siden. Tidlig i mai tror jeg det var. Venter nå på nr. 3. Nils Click to expand... Ser at Falcon anbefaler å kontakte NLHM, og det ble egentlig gjort før helgen. I dag fikk jeg mail fra NLHM, hvor jeg får beskjed om at nr.2 akkurat er ferdig trykket, og sendes ut tirsdag 20. juni..... Hmmmmm......, hvordan er det da mulig at noen har fått nr.2 tidlig i mai..., da det ikke var trykket enda..... Just wondering :devot:
Replying to Topic 'Norsk Flyhistoriske Tidsskrift' Originally posted by vingtor Den har kommet for lenge siden. Tidlig i mai tror jeg det var. Venter nå på nr. 3. Nils Click to expand... Ser at Falcon anbefaler å kontakte NLHM, og det ble egentlig gjort før helgen. I dag fikk jeg mail fra NLHM, hvor jeg får beskjed om at nr.2 akkurat er ferdig trykket, og sendes ut tirsdag 20. juni..... Hmmmmm......, hvordan er det da mulig at noen har fått nr.2 tidlig i mai..., da det ikke var trykket enda..... Just wondering :devot:
V vingtor ScanFlyer Blue 19 Jun 2006 #24 Replying to Topic 'Norsk Flyhistoriske Tidsskrift' Vi snakker kanskje forbi hverandre. Så en liten oppklaring på hva jeg mener: Nr.1 = 01/05 (prøvenummeret) Nr.2 = 01/06 (som kom i mai) Nr.3 = 02/06 (som altså straks sendes ut) Nils
Replying to Topic 'Norsk Flyhistoriske Tidsskrift' Vi snakker kanskje forbi hverandre. Så en liten oppklaring på hva jeg mener: Nr.1 = 01/05 (prøvenummeret) Nr.2 = 01/06 (som kom i mai) Nr.3 = 02/06 (som altså straks sendes ut) Nils
LN-SSL ScanFlyer Gold 19 Jun 2006 #25 Replying to Topic 'Norsk Flyhistoriske Tidsskrift' Originally posted by vingtor Vi snakker kanskje forbi hverandre. Så en liten oppklaring på hva jeg mener: Nr.1 = 01/05 (prøvenummeret) Nr.2 = 01/06 (som kom i mai) Nr.3 = 02/06 (som altså straks sendes ut) Nils Click to expand... Der var vi enige ja...!:up: Jeg refererer alltid til nummereringen og årstall som er trykket på blader. Blir ryddigere slik.....
Replying to Topic 'Norsk Flyhistoriske Tidsskrift' Originally posted by vingtor Vi snakker kanskje forbi hverandre. Så en liten oppklaring på hva jeg mener: Nr.1 = 01/05 (prøvenummeret) Nr.2 = 01/06 (som kom i mai) Nr.3 = 02/06 (som altså straks sendes ut) Nils Click to expand... Der var vi enige ja...!:up: Jeg refererer alltid til nummereringen og årstall som er trykket på blader. Blir ryddigere slik.....
V vingtor ScanFlyer Blue 20 Jun 2006 #26 Replying to Topic 'Norsk Flyhistoriske Tidsskrift' Originally posted by LN-SSL Der var vi enige ja...!:up: Jeg refererer alltid til nummereringen og årstall som er trykket på blader. Blir ryddigere slik..... Click to expand... Jeg og, vanligvis. Men NLHM 01/06 har blant mange bare blitt omtalt som "nummer 2". Vi får holde oss til den riktige nummereringen heretter. Nå er det ikke lenge før 02/06 skal ligge i postkassen heller. Nils
Replying to Topic 'Norsk Flyhistoriske Tidsskrift' Originally posted by LN-SSL Der var vi enige ja...!:up: Jeg refererer alltid til nummereringen og årstall som er trykket på blader. Blir ryddigere slik..... Click to expand... Jeg og, vanligvis. Men NLHM 01/06 har blant mange bare blitt omtalt som "nummer 2". Vi får holde oss til den riktige nummereringen heretter. Nå er det ikke lenge før 02/06 skal ligge i postkassen heller. Nils
Falcon ÜberScanFlyer 27 Jun 2006 #27 Replying to Topic 'Norsk Flyhistoriske Tidsskrift' Da var blekka mottatt og nesten ferdiglest. Å, det er deilig med et norsk flyhistorisk magasin igjen. Nå skjønner jeg forresten hvorfor du var så spent på siste nummer, SSL!
Replying to Topic 'Norsk Flyhistoriske Tidsskrift' Da var blekka mottatt og nesten ferdiglest. Å, det er deilig med et norsk flyhistorisk magasin igjen. Nå skjønner jeg forresten hvorfor du var så spent på siste nummer, SSL!
LN-MEH ScanFlyer Gold 27 Jun 2006 #28 Replying to Topic 'Norsk Flyhistoriske Tidsskrift' I det bladet er det bilde av "Quarrtsiluni" også.:up:
Replying to Topic 'Norsk Flyhistoriske Tidsskrift' I det bladet er det bilde av "Quarrtsiluni" også.:up:
LN-SSL ScanFlyer Gold 27 Jun 2006 #29 Replying to Topic 'Norsk Flyhistoriske Tidsskrift' Nå skjønner jeg forresten hvorfor du var så spent på siste nummer, SSL! Click to expand... Ja, ikke sant. Ble jo en fin plassering også....:spin: (Har forresten fått to nye bilder fra denne kompisen på jobb, og de er lagt ut i tråden "Bilder av tyske flyvrak" )
Replying to Topic 'Norsk Flyhistoriske Tidsskrift' Nå skjønner jeg forresten hvorfor du var så spent på siste nummer, SSL! Click to expand... Ja, ikke sant. Ble jo en fin plassering også....:spin: (Har forresten fått to nye bilder fra denne kompisen på jobb, og de er lagt ut i tråden "Bilder av tyske flyvrak" )
Q quarrtsiluni ScanFlyer Blue 6 Jul 2006 #30 Replying to Topic 'Norsk Flyhistoriske Tidsskrift' Blekka mottatt. God. Kjempefint med et flyhistorisk magasin igjen. Håper det vil leve videre - stoffmengden er stor og ildsjeler er mangelvare... :hi2
Replying to Topic 'Norsk Flyhistoriske Tidsskrift' Blekka mottatt. God. Kjempefint med et flyhistorisk magasin igjen. Håper det vil leve videre - stoffmengden er stor og ildsjeler er mangelvare... :hi2