Vi er solgt ut av SAS.
Norwegian sliter pgs flere ting, men akkurat nå Corona.
Ny aktør vil inn, i form av Braathen xx
Widerøe flyr som før, men sliter og Fylker er inne å ser på muligheter.
Wizz på tur inn på innenlandsruter, men har fått et dårlig rykte før de er igang.
Resten venter på utfallet av Norwegian, før de bestemmer seg for veien videre.
Med dette bakteppet current, hvordan vil den norske flybransjen se ut i f eks i januar 2023?
Hvilke selskaper flyr på norske flyplasser da, og er noen av de norske?
Norwegian sliter pgs flere ting, men akkurat nå Corona.
Ny aktør vil inn, i form av Braathen xx
Widerøe flyr som før, men sliter og Fylker er inne å ser på muligheter.
Wizz på tur inn på innenlandsruter, men har fått et dårlig rykte før de er igang.
Resten venter på utfallet av Norwegian, før de bestemmer seg for veien videre.
Med dette bakteppet current, hvordan vil den norske flybransjen se ut i f eks i januar 2023?
Hvilke selskaper flyr på norske flyplasser da, og er noen av de norske?
Last edited: