Norseman video

Aah! For en flott film! Der skulle man ha vøri ....

Det er flott at noen tar godt vare på den slags fly. Og sannelig min hatt får jeg lyst til å emigrere til Thunder Bay-traktene (eller hvor det var) når jeg ser slike filmer. Og jeg som allerede har sendt ønskeliste til julenissen ... :)

Edit: Den sveiva er sikkert trimmen. Det finnes noe lignende i alle fall på Piper Cherokee, - men ikke så stor!

Sveiva i taket er til flapsen. Trimhjulet sitter nede på control column, vi ser han justerer trimmen like etter at han rapporterer airborne.

Mvh,

Det finnes noe lignende i alle fall på Piper Cherokee, - men ikke så stor!

Men når det gjelder gamle Piper Cherokee 140....., ER det nettopp trimmen som sitter i taket...;)

Kjempefin video om Norseman!

Joda, det skal jeg være enig i, men hvor har de funnet den psyco musikken...???? Nesten så jeg hadde lyst til å slå av hele greia....

Last edited:
Men når det gjelder gamle Piper Cherokee 140....., ER det nettopp trimmen som sitter i taket...;)

Det var vel egentlig det jeg prøvde å si, men uklart tenkt er uklart sagt - eller hva det var ... :-)

.. hvor har de funnet den psyco musikken...???? Nesten så jeg hadde lyst til å slå av hele greia....

Den falt ikke akkurat lett i øret nei. Men de hadde vel ikke råd til "profesjonell" komponist kanskje, og det koster skjorta å bruke innspilt musikk. På rulleteksten sto navnet på den som var ansvarlig for musikken. Kanskje det er "naboen" som har klimpret seg fram til komposisjonen? :8:

Back