• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Norse vinterprogram 23/24

Ifølge facebook LGW - washington dulles flytter til jfk i desember.

Sent fra min SM-A526B via Tapatalk
 
Jeg sitter og lurer litt på en California tur i Oktober, men mulig den går litt inn i November, om vi tar en liten omvei på hjemvei, F.eks via Mexico og Elsalvador. Det jeg da stusser over, er at det nå, og frem til 30 oktober er marked for 3xJFK, 2xLAX og 2xFLL/MIA fra OSL per uke, mens fra 1 november er det bare marked for 1xMIA til USA og søker man på MIA på Flynorse.no, på en dato som ikke er en onsdag, så kommer man rett på Dohop og den synes jeg er elendig å søke på.

Når Norse allerede har kuttet en del av de planlagte rutene fra LGW til karibien, har de egentlig full kapasitets utnyttelse på alle maskiner til vinteren?
 
Når Norse allerede har kuttet en del av de planlagte rutene fra LGW til karibien, har de egentlig full kapasitets utnyttelse på alle maskiner til vinteren?

Nei, og de vil neppe ha det heller. Det er trolig bedre økonomi å la noe kapasitet stå parkert på vinteren for å begrense tapene
 
Ser ut som LGW-LAX og CDG-JFK tar seg en 2 måneders vinterpause fra midten av januar til midten av mars
 
Back
Top