Norse Atlantic koliderte på bakken i FLL

Re: Norse Atlantic koliderte på bakken i FLL

Det hadde nok kostet mindre enn 20000 om man hadde reist ned til MIA og kjøpt en billett til en av de store hubs i Europa, LHR, FRA og lignende og en ny billett derfra til Oslo, hvis det er dit de skal, FLL har ikke så mange flights over til Europa, og hvis det blir flere selskaper på 1 enveisbillett derfra, så blir det dyrt.

Totalprisen blir omtrent det samme uansett hvordan du vrir og vender på det om du skal ha en billett samme dag. Og en ikke-gjennomgående billett i Europa i sommertiden så bør du i tillegg legge inn mye ekstra tid. Og eks. i morgen er stort sett det meste utsolgt MUC/FRA/LHR/AMS-OSL

For å dra det tilbake til diskusjonen om at "folk bør fikse seg selv" Ja, man kan ordne seg selv om man vil reise koste hva det koste vil, dersom man finner ledige seter...og har god limit på kredittkortet

Norse Atlantic koliderte på bakken i FLL

Det landet to fly fra Ft. Lauderdale i går, om morgenen og tidlig på ettermiddagen.

Det blir fort mange fort mange penger om man vil ordne opp selv, særlig for en familie, og fly- og forsikringselskaper sier sjelden på forhånd hva de vil dekke. Det kan også ta lang tid før refusjon eventuelt kommer, kanskje med en runde i nevnd også.

Jeg håper Norse bød på alle måltider på flyvningen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Last edited:

Jeg håper Norse bød på alle måltider på flyvningen.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Det blir jo litt urettferdig for de som har betalt ekstra for mat ombord. Kanskje kan de oppgradere maten for de som har betalt for mat og "standard mat" for de som ikke har betalt ekstra. Ellers kan de kanskje by på en kake, litt ekstra å drikke osv.

Jeg håper Norse tar en skikkelig gjennomgang på hvordan de har håndtert denne situasjonen. Hva er for dårlig og hvordan kan de håndtere den bedre neste gang.
Jeg ser Norse kommer til å ha 13 avganger per uke fra MIA til vinteren, 7xLGW, 4xCDG og 1x til OSL og BER. Det bør være nok til å lage gode opplegg for å håndtere slike situasjoner.

Det blir jo litt urettferdig for de som har betalt ekstra for mat ombord. Kanskje kan de oppgradere maten for de som har betalt for mat og "standard mat" for de som ikke har betalt ekstra. Ellers kan de kanskje by på en kake, litt ekstra å drikke osv.

Jeg håper Norse tar en skikkelig gjennomgang på hvordan de har håndtert denne situasjonen. Hva er for dårlig og hvordan kan de håndtere den bedre neste gang.
Jeg ser Norse kommer til å ha 13 avganger per uke fra MIA til vinteren, 7xLGW, 4xCDG og 1x til OSL og BER. Det bør være nok til å lage gode opplegg for å håndtere slike situasjoner.

Da får de heller refundere til dem som alt har betalt. 3 dagers forsinkelse er ikke gøy.

Jeg ser Norse ikke vil kompensere pax.

De mener dette uhellet var utenfor Norse sin kontroll.

Har det kommet noe rapport angående dette?

Back