Norse Atlantic Airways sitt livery

Re: Nytt flyselskap: Norse Atlantic Airways

Vi får se, men ser at de på tegningen er lysegrønne, men blir ikke overrasket hvis de ender opp som hvite. Hvilket er enklere og billigere, slik jeg forstår det

Lyse grønne? Ikke lyse blå? Begynner jeg å bli fargeblind?

Her er LN-LNO. Riktignok uten motorer men. Lagt ut på facebookgruppen "Worldwide Aircraft:Civil /Military/Rare techstops+sightings& ferry flights" av Adrian Kissane.

236823665_1269853206804240_4546400906328356967_n.jpg

Last edited:

Her er LN-LNO. Riktignok uten motorer men. Lagt ut på facebookgruppen "Worldwide Aircraft:Civil /Military/Rare techstops+sightings& ferry flights" av Adrian Kissane.

236823665_1269853206804240_4546400906328356967_n.jpg

Den ser veldig pen ut!! Men, de har endret litt på fargene.
Er dette en B787-8 ?

De sparer mye penger på drivstoff ved å ta bort motorene, for ikke å snakke om vedlikehold.:cool:

Last edited:

Kan jo tenkes at det hadde sett særdeles bra ut med en aldri så liten cheatline når du nevner det... Oppdaterer posten med bilde om jeg finner på å prøve å fikle det til!

Kunne ikke noen av de kreative her inne prøvd å lage et kult livery med vikingskip langs hele siden. Noe ala den klassiske SAS vikingskip liverien i mer moderne versjon?

Vi får se, men ser at de på tegningen er lysegrønne, men blir ikke overrasket hvis de ender opp som hvite. Hvilket er enklere og billigere, slik jeg forstår det

Ser ut som jeg bommmet og de blir lyseblå

Vel offisielt ute på facebooken dems.
Raet er visst offisielt den første, og ikke jotunheim eller rondane.

En liten detailj, men de burde ikke ha plassert navnet på flyet og flytypen på samme sted. Så er det en annen diskusjon om det er fint å ha navnet "Raet" med smal skrift eller om det burde vært en tjukkere font?

E815v84WQAUr8O_

En liten detailj, men de burde ikke ha plassert navnet på flyet og flytypen på samme sted. Så er det en annen diskusjon om det er fint å ha navnet "Raet" med smal skrift eller om det burde vært en tjukkere font?

E815v84WQAUr8O_

Synes det er ryddig å ha det på nogenlunde samme sted. Både font og tynn skrifttype skiller seg jo tydelig fra Boeing-fonten. Og etterhvert kommer det nok nasjonalparker med betydelig flere bokstaver enn i «Raet», så da tenker jeg at kombinasjonen av navn og flytype blir helt OK.

Kan jo tenkes at det hadde sett særdeles bra ut med en aldri så liten cheatline når du nevner det... Oppdaterer posten med bilde om jeg finner på å prøve å fikle det til!

Prøvde du å fikle noe?

Back