S SAFE Newcomer 21 Jun 2008 #1 Her kommer noen vanlige gjester på Sola. Bildene er ikke av beste kvalitet, så litt konstruktiv kritikk hadde vært flott. Det ble litt feil fokus her. KKN med en halv real norwegian. SAS' lille problemskaper. Takk for tiden.
Her kommer noen vanlige gjester på Sola. Bildene er ikke av beste kvalitet, så litt konstruktiv kritikk hadde vært flott. Det ble litt feil fokus her. KKN med en halv real norwegian. SAS' lille problemskaper. Takk for tiden.
Lennart ScanFlyer Rusty 21 Jun 2008 #2 Nok en fotograf i området Ser du sliter med det samme som eg har gjort, overeksponering på gang men ellers ok bilder Slenger med mitt eneste bilde ifra idag fra min favoritt-posisjon Attachments IMG_9869ed.jpg 170.9 KB · Views: 287 Last edited: 21 Jun 2008
Nok en fotograf i området Ser du sliter med det samme som eg har gjort, overeksponering på gang men ellers ok bilder Slenger med mitt eneste bilde ifra idag fra min favoritt-posisjon
SE-DYD ScanFlyer Gold 21 Jun 2008 #3 Ser ingen overeksonering jeg! Synes de var helt ok- untatt bilde 2 som var ute av fokus!
Lennart ScanFlyer Rusty 22 Jun 2008 #5 Captain Caveades said: Flottings Lennart.. Fikk du noe av Arkia? Click to expand... Har hundrevis av bilder av Arkia sine B753 Valgte å filme ankomsten istedenfor Snutter kommer på youtube etterhvert
Captain Caveades said: Flottings Lennart.. Fikk du noe av Arkia? Click to expand... Har hundrevis av bilder av Arkia sine B753 Valgte å filme ankomsten istedenfor Snutter kommer på youtube etterhvert
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 22 Jun 2008 #6 Captain Caveades said: Flottings Lennart.. Fikk du noe av Arkia? Click to expand... Her er det et iallefall...... Attachments IMG_5880_22.jpg 141.3 KB · Views: 190
Captain Caveades said: Flottings Lennart.. Fikk du noe av Arkia? Click to expand... Her er det et iallefall......
S SAFE Newcomer 22 Jun 2008 #8 Takk for kommentarer. Jeg bruker et kompaktkamera med få innstillingsmuligheter, og bildene ender ofte som litt overeksponert eller veldig undereksponert. Skulle gjerne fått med meg dobbelt 757-besøk selv.
Takk for kommentarer. Jeg bruker et kompaktkamera med få innstillingsmuligheter, og bildene ender ofte som litt overeksponert eller veldig undereksponert. Skulle gjerne fått med meg dobbelt 757-besøk selv.
Lennart ScanFlyer Rusty 22 Jun 2008 #9 Her er mitt bidrag av Arkia , utrolig vanskelig å holde videokamera stabilt når det blåser Monopod er en dårlig løsning også http://www.youtube.com/watch?v=Il5cVv6EuDA
Her er mitt bidrag av Arkia , utrolig vanskelig å holde videokamera stabilt når det blåser Monopod er en dårlig løsning også http://www.youtube.com/watch?v=Il5cVv6EuDA
S seilfly Infrequent traveller ;-) 22 Jun 2008 #11 Med unntak av bildet du "pekte" på selv, så ser jeg ikke noe å sette finger'n på så du får peke på hvor du mener det var dårlig kvalitet..
Med unntak av bildet du "pekte" på selv, så ser jeg ikke noe å sette finger'n på så du får peke på hvor du mener det var dårlig kvalitet..