N nikkelars Newcomer 18 Jul 2007 #1 Siste bilde i serien av en Yak 52 på lowpass. Kjempeflott! TRÅD I ET ANNET FORUM
K KennethGS N/A 18 Jul 2007 #3 Originally posted by SE-DYD Hmm? Må være medlem for å se på bildene!!?? Click to expand... Må visst det... Synd...:huh:
Originally posted by SE-DYD Hmm? Må være medlem for å se på bildene!!?? Click to expand... Må visst det... Synd...:huh:
N nikkelars Newcomer 18 Jul 2007 #4 Originally posted by KennethGS Originally posted by SE-DYD Hmm? Må være medlem for å se på bildene!!?? Click to expand... Må visst det... Synd...:huh: Click to expand... Kostet meg 0,2 kilokalorier og 0,0001 øre i strøm å bli medlem. Var meget vakre bilder!
Originally posted by KennethGS Originally posted by SE-DYD Hmm? Må være medlem for å se på bildene!!?? Click to expand... Må visst det... Synd...:huh: Click to expand... Kostet meg 0,2 kilokalorier og 0,0001 øre i strøm å bli medlem. Var meget vakre bilder!
SE-DYD ScanFlyer Gold 19 Jul 2007 #5 Kostet meg 0,2 kilokalorier og 0,0001 øre i strøm å bli medlem. Var meget vakre bilder! Click to expand... Så sant- men da må du vel bidra der og da!
Kostet meg 0,2 kilokalorier og 0,0001 øre i strøm å bli medlem. Var meget vakre bilder! Click to expand... Så sant- men da må du vel bidra der og da!
N nikkelars Newcomer 19 Jul 2007 #6 Originally posted by SE-DYD Kostet meg 0,2 kilokalorier og 0,0001 øre i strøm å bli medlem. Var meget vakre bilder! Click to expand... Så sant- men da må du vel bidra der og da! Click to expand... Vet ikke jeg. Behøvde bare å registrere meg og etter det var fritt frem å se alle bildene. Jeg har ikke bidratt med noe der.
Originally posted by SE-DYD Kostet meg 0,2 kilokalorier og 0,0001 øre i strøm å bli medlem. Var meget vakre bilder! Click to expand... Så sant- men da må du vel bidra der og da! Click to expand... Vet ikke jeg. Behøvde bare å registrere meg og etter det var fritt frem å se alle bildene. Jeg har ikke bidratt med noe der.