Lufthansa begynner å fly Premium Eco til Singapore i Mai
Air France har også et godt og solid Y+ produkt. Sete er noe spesielt, men bedre en Y anyday!!
Her er det bare ett selsksp som gjelder og det er Thai, via CPH eller ARN i premium economy.
Nå koster ARN-BKK-SIN med Thai i Premium 24 000,- SEK, så det er jo kun et godt alternativ om arbeidsgiver insisterer på Premium Economy over business uansett pris. Jeg har flydd Thai Biz én gang og var ikke overbegeistret, men det var greit.
Jeg har ikke fløyet TG fra Oslo i det siste men mener å huske at sist jeg fløy så var det forrige gen. stoler osv. Denne Thaiutgaven er ikke noe særlig selv om servicen er ok.
Flyr man 777-300ER (fra CPH og ARN) skal man i teorien få den nye businessklassen og den er det få som slår, iallefall på stoler og IFE, som jeg mener er viktigst. Mat og drikke får stort sett alle til.
Samme maskiner fra OSL som ARN/CPH nå. Eneste forskjellen er at man ikke selger bakre business cabin som premium economy
Nå koster ARN-BKK-SIN med Thai i Premium 24 000,- SEK, så det er jo kun et godt alternativ om arbeidsgiver insisterer på Premium Economy over business uansett pris. Jeg har flydd Thai Biz én gang og var ikke overbegeistret, men det var greit.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.