Nordmenn flyr mest på business

Re: Nordmenn flyr mest på business

Intet nytt men nok en bekreftende uttalelse. Hva med et rutetilbud som er tilpasset de som legge igjen mest penger i kassa..;)

Håper den uttalelsen var ironisk, hvis ikke er det på grensen til arrogant. Har problemer med noen som kommer dassende med ingeniørslipset sitt på Flesland og tror de er mer verdt enn andre bare fordi selskapet de jobber for betaler biz e.l..

Flyselskapene kan uansett ikke tilpasse seg et marked som er ekstremt følsomt for fall i oljeprisen.
 
Re: Nordmenn flyr mest på business

Håper den uttalelsen var ironisk, hvis ikke er det på grensen til arrogant. Har problemer med noen som kommer dassende med ingeniørslipset sitt på Flesland og tror de er mer verdt enn andre bare fordi selskapet de jobber for betaler biz e.l..

Flyselskapene kan uansett ikke tilpasse seg et marked som er ekstremt følsomt for fall i oljeprisen.

Du problemer med "de som kommer dassende med slipset sitt og tror de er mer verdt bare fordi de flyr biz"? Din holdning til andre reisende er nok fullstendig irrelevant for flyselskapene og de fleste andre. At SAS eller et hvilket som helst annet selskap uavhengig av bransje velger å yte bedre service til de best betalende kundene skulle da bare mangle.

Jeg hinter til den evige diskusjonen både her og andre steder om de motstridene interessende i SAS og den til dels umulige oppgaven å tilfredsstille tre land og deres tilhørende hovedflyplasser.
 
Re: Nordmenn flyr mest på business

Håper den uttalelsen var ironisk, hvis ikke er det på grensen til arrogant. Har problemer med noen som kommer dassende med ingeniørslipset sitt på Flesland og tror de er mer verdt enn andre bare fordi selskapet de jobber for betaler biz e.l..

Flyselskapene kan uansett ikke tilpasse seg et marked som er ekstremt følsomt for fall i oljeprisen.

Egentlig en litt merkelig uttalelse. Selvfølgelig må flyselskapene tilpasse seg de som betaler mest. Det er jo nøkkelen til lønnsomhet. Og om oljeprisen er en av de parametre som påvirker lønnsomheten, må man tilpasse seg den også.

Konkurransen er tøffere en noensinne og det er kun markeds og kostnads tilpassing som vil holde flybransjen "flyvende" At vi er avhengig av folk med ingeniør slips er nok noe vi må leve med, da de er de som er med å opprettholder the rytetilbudet vi alle nyter godt av. Da må vi kanskje også akseptere litt arrogant opptreden en gang i blandt.

Jeg gidder i alle fall ikke irritere av det, og nei jeg er ikke ingeniør i oljebransjen.
 
Re: Nordmenn flyr mest på business

Håper den uttalelsen var ironisk, hvis ikke er det på grensen til arrogant. Har problemer med noen som kommer dassende med ingeniørslipset sitt på Flesland og tror de er mer verdt enn andre bare fordi selskapet de jobber for betaler biz e.l..

Flyselskapene kan uansett ikke tilpasse seg et marked som er ekstremt følsomt for fall i oljeprisen.

Her ser det ut som du har misfårstott hvordan en bedrift generelt drives.
Om du ikke har fårståelse for at de som legger igjen mest penger er de viktigeste kundene og blir satt pris på.

Husk det kan faktisk hende det selskapet denne ingenøren i oljebransjen kjøper billetter for flere millioner i året hos dette flyselskapet.

Om du driver foretninger og ikke setter pris på dine beste kunder går det vel stort sett dritt.
 
Back
Top