Nordica legger ned Tallinn - Oslo

Re: Nordica legger ned Tallinn-Oslo

DY flyr i hvert fall daglig, men i januar og februar går de ned til 5 ukentlige, som vel er et resultat den siste tids justeringer

Overlever ruten til Trondheim? De nevner den ikke i listen av destinasjoner

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Overlever ruten til Trondheim? De nevner den ikke i listen av destinasjoner

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Ikke kommet noen signaler om at den legges ned nei.
Det er en god del transfer pax på TLL-TRD-TLL-ruten i tillegg til lokalpax til Tallinn og områdene rundt.

Det har det sikkert vært på Oslo-ruten også. Hvordan er prisnivået på Trondheim-ruten?

Ja, men uten at jeg vet noe, tenker jeg at på TRD har få utenriksruter og at denne kan klare seg bedre bra da den gir trønderne bra muligheter for forbindelser til særlig Sentral og Øst-Europa.

Osl har i tillegg konkurranse på ruten og den var sikkert lett å ofre om den ikke gikk så bra.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Slik jeg har forstått det har TRD gått ganske så bra. Var jo også en av de første rutene til det nye selskapet etter Estonian.

Slik jeg har forstått det har TRD gått ganske så bra. Var jo også en av de første rutene til det nye selskapet etter Estonian.

Er det ikke bare 2x ukentlig ruten går? Så helt topp er den vel ikke?

Jeg konstaterer også at ruten ikke lar seg booke etter jul og frem til sommerprogrammet starter i slutten av mars. Så ser ut som den tar seg en vinterpause

Er det ikke bare 2x ukentlig ruten går? Så helt topp er den vel ikke?

Jeg konstaterer også at ruten ikke lar seg booke etter jul og frem til sommerprogrammet starter i slutten av mars. Så ser ut som den tar seg en vinterpause

I sommer har den gått 4x ukentlig, de har likt som Estonian Air - vinterpause Januar - Mars.

Back