R rhusberg ScanFlyer Silver 15 Jan 2008 #1 Ett par orginale kodachrome's til "vunnet" på auksjon. Det første har kodak datoen 07.73 og er tatt hvor ?? Det andre er selvfølgelig tatt på taket av Frankfurt og er fra 1986. Happy collecting, Ruben
Ett par orginale kodachrome's til "vunnet" på auksjon. Det første har kodak datoen 07.73 og er tatt hvor ?? Det andre er selvfølgelig tatt på taket av Frankfurt og er fra 1986. Happy collecting, Ruben
R rhusberg ScanFlyer Silver 15 Jan 2008 #4 Olebno said: Ruben Hva slags auksjons-side er du inne på ????? Ole B. Click to expand... airlinehobby.com men du må ha bra med $$$..... Happy collecting, Ruben
Olebno said: Ruben Hva slags auksjons-side er du inne på ????? Ole B. Click to expand... airlinehobby.com men du må ha bra med $$$..... Happy collecting, Ruben
Olebno ScanFlyer Gold 15 Jan 2008 #5 Ja her var det jaggu mye bra Ruben. Synes ikke prisene var så helt for j..... For skaffe meg konto tenker jeg. Denne var ikke dum for en 8'er fan. Attachments 569146979.jpg 39.9 KB · Views: 235
Ja her var det jaggu mye bra Ruben. Synes ikke prisene var så helt for j..... For skaffe meg konto tenker jeg. Denne var ikke dum for en 8'er fan.
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 16 Jan 2008 #6 Definitivt Formebu. Kjenner igjen skyene Det er Braathens-hangaren du ser i høyre kant.
Concorde BA Concorde Sep 1998 16 Jan 2008 #7 Var du der og når det var de skyene? Var rett bak deg jeg da
R rhusberg ScanFlyer Silver 16 Jan 2008 #8 Jeg hadde jo en anelse om at det var FBU, men alltid godt å få det bekreftet !! Skal se om jeg ikke kan skanne noen flere "golden oldies" og legge ut når jeg er hjemme fra riggen igjen. Happy collecting, Ruben
Jeg hadde jo en anelse om at det var FBU, men alltid godt å få det bekreftet !! Skal se om jeg ikke kan skanne noen flere "golden oldies" og legge ut når jeg er hjemme fra riggen igjen. Happy collecting, Ruben