Your way of phrasing yourself is so arrogant and condescending, Richard. It's difficult to take you seriously.
Yoy can stick your 'track record' where the sun don't shine.
Ehhhhhhh, Moderator?????
Deres liste forteller at SE-RHB er msn 28620 B737-86N.
GECAS har ogsaa noen 738'er staaende i Dothan og Lake City. Mulig DY har snust paa disse ogsaa...?
You can believe in what I say, or you simply wait. Outcome will be the same. Sometimes seeing is believing... My track record of correct info should give enough reason to believe.
SE-RHB is still in Istanbul undergoing C-Check. Should be ready very soon.
Hvis du fortsetter i slike tankebaner CK, så tror jeg flere vil takke for oss og la Scanair.no fare. Er ikke hensikten her å lufte alle ideer og tanker kommer frem, eller er Scanair blitt mainstream SAS? Jeg stiller dette spørsmålet siden den globale moderatoren sitt dypt inne i SAS og ikke KAN være nøytral.
Hvis dette er noe å reagere, så vet ikke jeg :drunk:SE-RHB is still in Istanbul undergoing C-Check. Should be ready very soon.
Og det er vel ingen som setter kvaliteten paa Informasjonen som BU662 kommer med, men derimot maaten den blir levert paa. Poenget mitt er at vi maa faa lov til aa spekulere og ikke ha et krav opm at all informasjon som deles maa vaere 100%, det har ikke noe med aa vaere SAS Klan eller ikke aa gjoere, det har kun med et oenske om aa kunne ha det morro ved aa dele informasjon, uten aa bli beskyllt for aa bevisst skade DY.You can believe in what I say, or you simply wait. Outcome will be the same. Sometimes seeing is believing... My track record of correct info should give enough reason to believe.
Hvor mange MD'er har DY kvittet seg med så langt? Hvis de skal ha ut 6 i løpet av året (som jeg hørte for ikke lenge siden) så må de kanskje speede opp innfasingen av nye fly? Det er selvsagt ikke gitt at flyene som skal erstatte MD'ene skal på svensk register.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.