Nok et godt år for WIAS

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
Nok et godt år for WIAS

Mot nye høyder
Man skal fly langt for å finne bedre tall enn det Widerøe Internet AS (Wias) kan slå i bordet med for 2006. Både resultat og sykefravær er i særklasse.

http://www.helgeland-arbeiderblad.no/nyheter/article2826120.ece

Grattis til farmer & co!

3655185894_1300682n.jpg

Farmer aka Odd lengst til venstre

Re: Nok et godt år for WIAS

Veldig bra! Jeg har bestilt mange billetter gjennom den tjenesten, og jeg er nok ikke alene...

Wiederoe.no er et glimrende sted å betille billetter. Jeg har også bestilt mange der. Ofte er det billigere enn på selskapenes egne sider. Kombinasjoner man ikke får opp andre steder finner Wideroe.no. Kundeservicen er også veldig bra. De fortjener et godt resultat.

Enig i at WIAS er desidert best i Norge. Men når begynner WIAS å utstede e-ticket på alle flyselskap? Ser det blir flere og flere, men kjøpte nettopp en billett med Delta, og det er litt upraktisk med papir....

Originally posted by LN-FOC

Enig i at WIAS er desidert best i Norge. Men når begynner WIAS å utstede e-ticket på alle flyselskap? Ser det blir flere og flere, men kjøpte nettopp en billett med Delta, og det er litt upraktisk med papir....

Enig der, av og til må man ha papirbillett. Det gjør det ofte ikke mulig å sjekk inn på nett på endel selskaper. De legger til selskaper med jevne mellomrom ,så det kommer nok snart for alle selskaper vil jeg tro.

Originally posted by jb1

Originally posted by LN-FOC

Enig der, av og til må man ha papirbillett. Det gjør det ofte ikke mulig å sjekk inn på nett på endel selskaper. De legger til selskaper med jevne mellomrom ,så det kommer nok snart for alle selskaper vil jeg tro.

Papirbillett er nostalgi og for meg ekte reisefølelse:D

Back