• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

nok en SAS-sjef går

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
nok en SAS-sjef går

Topdirektør forlader SAS Danmark
Det vakte stor opmærksomhed da SAS Danmarks vice. adm. direktør, 45-årige Jens Wittrup Willumsen, i går meddelte at han forlader SAS med udgangen af september – uden at have nyt job på hånden.
Willumsen har haft flere ledende poster i SAS, senest som salgs- og marketingdirektør i SAS Danmark.

Adm. dir. Susanne Larsen beklager i en pressemeddelelse Jens Willumsens farvel:
"Jens Willumsen har været medlem af direktionen i det danske flyselskab i over to år, og har spillet en meget aktiv rolle i den kommercielle forandringsproces, SAS har været igennem. Jens er en dygtig og inspirerende leder, utrolig drivende og innovativ.”

http://www.takeoff.nu/news.cfm?nNewsWeekly=0&nNewsId=8435

Re: nok en SAS-sjef går

Jens og jeg har haft et rigtigt godt og konstruktivt samarbejde. Jeg har hele tiden vidst, at Jens kun var til låns i en begrænset periode, det var en del af aftalen

Som noget af det sidste i SAS, fortsætter Jens Willumsen i gruppen som arbejder med den fremtidige kommercielle strategi for SAS’ fire flyselskaber (Danmark, Norge, Sverige og Interkontinental). Denne strategi offentliggøres i september.

Da kan det bli spennende å se hva som kommer opp i September!

Takeoff.dk

Både CFO og CEO frister og jeg har jo stor erfaring som Sofa-CEO he he :lol

Back