Nok en påskemorgen:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem

Glad mandag fra Ris. Fin kjøretur hjem fra København…effektiv kjøretid på rett under 6 timer skal man ikke klage på. Nå kaffe, nyheter og forum før det blir et besøk til opphavet. Middag hos gode venner i ettermiddag - så var denne påsken snart historie. Bruk dagen best.

Re: Nok en påskemorgen:-)

Mornings fra heimen. Våknet tidlig i dag, da fruen skulle på jobb. Så får vel sette over kaffen og sjekke litt nyheter og forum. Har fortsatt en halv kilo med sveitsisk påskesjokolade igjen, får vel gjøre et lite innhugg i den. Ellers ingen store planer før man skal ta seg opp til Valle Hovin for å se Enga-RBK. Ha en finfin siste påskedag[emoji846]

Morn fra Tønsberg. Rolig morgen da eldstemann insisterte på å være igjen hos bestemor en dag. Ser ut til å bli en brukbar dag, så får man se hva man tar seg til

God morgen fra Stavanger.
Her nytes kaffe, sjokolade er det tomt for :D
Blir WF til BGO for to vakter, retur i morgen og med det ingen jobb før i slutten av mai.
Men før jobb i ettermiddag blir det lunsj med broderen.
Ha en fin fin 2. Påskedag :)

Sidste dag i påsken i denne omgang. Det er dejligt at alt er retur ved det normale i morgen :-).

Pyt. Morgenkaffen, indhaleres, her klokken "Queen of the skies", som jo er de magiske 7.47, også ønsker jeg alle en glædelig 2. påskedag :-)

Mornings. Her blir diverse hagearbeid, før jeg har lovet barna at trampolinen skal opp. Det innebærer også rydding i garasjen. Ha en fin dag.

God morgen fra fantastiske Sverige! Nesten så man har lyst å gi nesten alle Svensker (Viktig! jeg skrev Nesten) en klem :)
Nå er det frokost og så er det rett til fantastiske Norge.

God morgen fra Fbu. Akkurat ferdig med styrketrening så nå bærer det hjem til nyvakt brød og eggerøre med hjemmedyrket gressløk. Våren er definitivt ger.

God morgen fra Knausen. Nydelig fake-lobster roll frokost med mimosa er unnagjort og dagens trening blir ned med FruS på tennisen hvor jeg kommer til å ta skikkelig juling. Stor stek og deretter pakking til morgendagens 2A til LHR. Håper skikkelig at burgeren i Plus er på plass.

Ikke akkurat nok en påskemorgen, når paven dør. I går møtte han fanden sjæl og i dag sovnet han inn. 88 år er jo en brukbar alder og når man ikke fungerer i jobben, får man bare være glade for den tiden han fikk.
Vel fra himmel til helvete, vi skal straks av gårde for å motta Romerikes stolthet, LSK, når de kommer til Nadderud for kampen som starter kl 17.

Ha en velsignet dag alle sammen

Ikke akkurat nok en påskemorgen, når paven dør. I går møtte han fanden sjæl og i dag sovnet han inn.

Jaja .. Frans var en bra mann, men blir nok erstattet med en 'hardliner', tipper jeg. Mange så ham som for 'soft' i mange spørsmål. Men med tanke på all elendighet katolisismen (og andre grener også) er ansvarlig for å årenes løp ... Velvel, kanskje ikke tiden for å gå i dybden nå ..

Men morgen er det .. Står litt harasjerydding på dagsordenen her også, men ikke trampolinebygging. Det skulle tatt seg ut i min alder, ikke akkurat noen pensjonistsport.

Fikk forøvrig nytt pass forleden. Bestilte online og det kom på halvparten av den varslede tiden (3-4 uker). Så noe fungerer ennå ihvertfall ...

Vel, dere får påske videre. jeg har ETT lite påskeegg igjen og det forsvinner nok til kaffen om litt ..

God "morgen" fra Lillestrøm. Siste fridag denne Påsken.

Ser at selveste Frans døde etter møtet med JD Vance også. Her burde det være solid grobunn for konspirasjonsteorier.

Ha en best mandag!

God påskedag fra BRU og «The Loft».

Baltisk metall opp fra LYS, før SN2283 straks skal sette kursen mot OSL, der vi forhåpentligvis lander på tid, eller helst litt før, slik at man får med seg 1 omgangen av dagens Brann kamp fra mobilen på vei hjem.

Ble litt fotball i går også. «Le Derby» mellom AS Saint-Etienne og Olympique Lyonnais ble en rå og høydramatisk opplevelse.
83d41b7ed941a2642c8b619cfce74dac.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Vel fra himmel til helvete, vi skal straks av gårde for å motta Romerikes stolthet, LSK, når de kommer til Nadderud for kampen som starter kl 17.

Ha en velsignet dag alle sammen

Her settes kursen mot en stadion litt lenger vest, Marienlyst stadion hvor Brann kommer på besøk. Satser på festfotball i dag. Sønnen har billett i Brann svingen, men det blir litt voldsomt for får så da ble det billett på langsiden.

Og Paramount+ disker opp med full EFL-dekning i dag, så da blir det Leeds-Stoke også. Med seier i dag, er det gjort, (nesten) uansett hvordan det går med Burnley-Sheffield U senere i dag. :)

Last edited:

God ettermiddag fra Majorstuen. Nesten pakket ferdig og hatt en fin vårtur oppe i Knausen. Noterer handleliste for siste innkjøp i morgen før AF tar oss sørover.

Noterer handleliste for siste innkjøp i morgen før AF tar oss sørover.

Tar gjerne rapport fra hvilken hovedrett jeg burde velge på AF hvis dere flyr foran. Har akkurat samme flight (vil jeg tro) på søndag. Ingen av de tre valgene i appen så sjukt fristende ut. :)

Og Paramount+ disker opp med full EFL-dekning i dag, så da blir det Leeds-Stoke også. Med seier i dag, er det gjort, (nesten) uansett hvordan det går med Burnley-Sheffield U senere i dag. :)

Og da ble det opprykk, med to kamper igjen. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back