Prøver meg på ny TR.
Denne gangen har Florida, Atlantic city og New York vært stedene hvor årets sommerferie skulle tilbringes. (beklager forøvrig de få og elendige bildene)
Rett etter julen 2010 lekte jeg litt med expedia.no sin multicity booking og kom frem til LHR-MIA 20 juni med BA og retur med AA JFK-LHR 6 juli. Prisen var på latterlige 3600 kr for begge flightene så jeg ringte rundt til det planlagte reisefølge fra Brønnøysunds traktene og informerte villig. Når de hørte prisen var det ikke annet å gjøre enn å bestille.
Men vi måtte også komme oss til London og på bestillings tidspunktet hadde bmi ikke kunngjort sin nye LHR rute fra Bergen så valget falt på DY til Gatwick søndag 19 juni kl 18.35. Det var LN-DYA som tok oss fra BGO til LGW. En 800 maskin som kom ut av fødestuen i juli 2009. Vistnok DY sin første selveide 800 i følge en tråd på forumet her. Sto opprinnelig oppført med en 300 ifølge checkmytrip.
Vi to som reiste fra Bergen var heldige å fikk valgt oss nødutgang med ledig midtsete ned til LGW. Folk velger sjeldent det ene ledige midtsetet mellom to fremmede om de kan unngå det. Bevisst strategi som har fungert mang en gang
Denne ruten har jeg flydd utallige ganger de siste årene og det er stort sett godt med folk ombord. Denne dagen var intet unntak med et belegg rundt 85 %. Litt snacks må man jo ha i starten på ferien så valget falt på to pils hver og nachos med dip. Forøvrig et oppegående og veldig hyggelig crew på flygningen som skjedde uten turbulens og i 33 000 fot om jeg husker korrekt. Alt på rute.
http://forum.flyprat.no/attachment.php?attachmentid=30137&stc=1&d=1311046681
mer kommer.
Denne gangen har Florida, Atlantic city og New York vært stedene hvor årets sommerferie skulle tilbringes. (beklager forøvrig de få og elendige bildene)
Rett etter julen 2010 lekte jeg litt med expedia.no sin multicity booking og kom frem til LHR-MIA 20 juni med BA og retur med AA JFK-LHR 6 juli. Prisen var på latterlige 3600 kr for begge flightene så jeg ringte rundt til det planlagte reisefølge fra Brønnøysunds traktene og informerte villig. Når de hørte prisen var det ikke annet å gjøre enn å bestille.
Men vi måtte også komme oss til London og på bestillings tidspunktet hadde bmi ikke kunngjort sin nye LHR rute fra Bergen så valget falt på DY til Gatwick søndag 19 juni kl 18.35. Det var LN-DYA som tok oss fra BGO til LGW. En 800 maskin som kom ut av fødestuen i juli 2009. Vistnok DY sin første selveide 800 i følge en tråd på forumet her. Sto opprinnelig oppført med en 300 ifølge checkmytrip.
Vi to som reiste fra Bergen var heldige å fikk valgt oss nødutgang med ledig midtsete ned til LGW. Folk velger sjeldent det ene ledige midtsetet mellom to fremmede om de kan unngå det. Bevisst strategi som har fungert mang en gang

http://forum.flyprat.no/attachment.php?attachmentid=30137&stc=1&d=1311046681
mer kommer.