Nok en BA-tripreport - hva ønsker folk å lese/se?

jcnorway

Moderator
Medlem
Nok en BA-tripreport - hva ønsker folk å lese/se?

Undertegnede skal straks på en snarvisitt til Boston.

Turen går med BA hele veien og routingen er OSL-LHR-BOS og man reiser i business (eller Club Europe/Club World som BA kaller det). LHR-BOS-LHR blir fløyet med en 747 og jeg har seter i 2.etasjen.

Reiser alene så da har man tid til å skrive TR underveis :)

Kom gjerne med ønsker på hva dere ønsker å lese om og se bilder av.

Så får vi se hva vi får til ;)

Re: Nok en BA-tripreport - hva ønsker folk å lese/se?

Bilder, masse bilder. Da blir i hvert fall jeg revet med. Nesten så jeg "blir med på turen opplevelse".

Raiding av Club Kitchen, litt om evt ny servering i Club (har vært snakk om en god starter med rekegreier) og kanskje litt om Boston. Har aldri vært i Boston, men det er litt oppe på lista.

Og kanskje om loungen i Boston?

Æ glær mæ.

Elefanten lurer på om de har begynt med is i Club World. Det har gått rykter om at de begynner med det.

Noterer meg at jeg skal rapportere om is, brus og andre godsaker ombord, i tillegg til en stemningsrapport om BOS-loungen ;)

Jeg setter stor pris paa om det skrives og rapporteres litt fra destinasjonen og eventuelt andre steder man besoeker paa veien.

Jeg liker bilder og litt tekst, ikke for mye, da mister jeg lysten til å lese dersom det blir for mye sammenhengende tekst!:)

Og "short facts" om flygningen, mat etc. er også interessant lesestoff!

En humoristisk vri på ting og tang skader ikke :p

i tillegg til en stemningsrapport om BOS-loungen ;)

Er redd det ikke blir så mye stemning i den rapporten, stusselige greier og bare toalett av type "offentlig amerikansk" om enn inni loungen.

Utvalg på film hadde vært interessant, og om North Lounge (motsatt side av Concorde Room) på lhr fortsatt er veldig full. Status på lounge 5b hadde også vært spennende og høre om da noen nevnte den kanskje skulle stenges pga lite besøk. Er det dusjer der ute?

Status på lounge 5b hadde også vært spennende og høre om da noen nevnte den kanskje skulle stenges pga lite besøk. Er det dusjer der ute?

Både dusj og spa-tilbud på T5B, ja. Dersom man skal ha avreise på T5B og det er kø i T5A ringer de gjerne over og sjekker kø/tilgjengelighet i T5B-loungen.

Jeg setter stor pris paa om det skrives og rapporteres litt fra destinasjonen og eventuelt andre steder man besoeker paa veien.

Ikke forvent altfor mye reisestoff om selve destinasjonen og andre omkringliggende attraksjoner. Det er grenser på hvor mye jeg får "opplevd" på destinasjonen når jeg kun har ca 27 timer på amerikansk jord før man setter kursen hjemover igjen :colgate:

Noen bilder av setet/setekonfigurasjon slik at man får et innblikk i hvor god plass man har å boltre seg på :)

Noen bilder av setet/setekonfigurasjon slik at man får et innblikk i hvor god plass man har å boltre seg på :)

Får satse på at "reisende jc" kommer med noen live-bilder, her er et jeg fant i arkivet fra en utstilling på JFK
DSC_2588.JPG

Back