Nogen, der har prøvet LHs nye Europa sæde, service og konfig?

SAS CC

ScanFlyer Blue
Nogen, der har prøvet LHs nye Europa sæde, service og konfig?

Lufthansa er i fuld gang med at retrofitte deres kortruteflåde - 320/737 - med nye, innovative slim seats fra Recaro. Er der nogle herinde, er har prøvet en tur i de nye sæder? Erfaringer, feedback på service m.m....??

Re: Nogen, der har prøvet LHs nye Europa sæde, service og konfig?

Jeg hadde det nye setet søndag morgen FRA-OSL, og det var helt OK. Servicen er jeg ikke sikker på - jeg sov mesteparten av veien ... ;)

Setene er noe av det verste jeg har sittet i. Prøvde de i går, først på en 50 min flight og så på en 2:05 timer lang flight. Setet er knallhardt og gjorde at jeg måtte bytte sittestilling temmelig ofte.
Service ombord var helt grei. Gratis vin på begge flighter, en sjokolade innenriks i Tyskland og en liten baguett med noe grønt klineri fra Munchen til Oslo. Det ble en bit av baguetten. Kan man ikke servere noe spiselig, så kan man la være ;)

Fikk prøve dem fra WAW til FRA her for ca 14 dager siden.
Har sitte i bedre seter, men likevel ikke så vonde som jeg trodde de skulle være faktisk.

Synes de var helt greie, på business (til Frankfurt, og tilbake fra Munchen). Regner med at det er de samme setene bak og forskjellen er ledig midtsete.

Vel, fløy med Lufthansa FRA-BCN i februar, og jeg er ganske fornøyd. Recaro-setene er litt harde ja, men jeg synes fortsatt de er ganske greie, benplassen var god. Kabinen var lys og trivelig, den lille snacksen vi fikk var også spiselig, men kunne gjerne fått servert noe på et litt høyere nivå.

Hjemreisen Brussels i setene til RJ85 derimot, var som en annen verden..

Setene er ganske gode ergonomisk sett så lenge man sitter ordentlig i det. Så fort man sklir litt ned så er de ikke like gode lenger.

Hadde det for 11 dager siden til FRA....likte dem overhodet ikke.. Tynne og derfor harde. Flyttet magasinhylla på toppen. Pitch vanskelig å dømme siden vi satt på nødutgang, men jeg gikk bakover og tittet. Så ok ut...

Back