LCH78 www.lch78.net Medlem 17 Feb 2008 #1 Noen Widerøe-bilder del 2 her kommer siste del (for denne gangen) av mine bilder tatt nå i februar. Et bilde er dog tatt i 2005.
Noen Widerøe-bilder del 2 her kommer siste del (for denne gangen) av mine bilder tatt nå i februar. Et bilde er dog tatt i 2005.
flyKSU ScanFlyer Gold 17 Feb 2008 #2 Re: Noen Widerøe-bilder del 2 Dette må være en av de beste WF-seriene jeg har sett :up: Nummert 1 og 7 lignet jo postkort Flott!
Re: Noen Widerøe-bilder del 2 Dette må være en av de beste WF-seriene jeg har sett :up: Nummert 1 og 7 lignet jo postkort Flott!
Blackhawk ScanFlyer Gold 18 Feb 2008 #3 Re: Noen Widerøe-bilder del 2 Ja denne Del:2 var ikke dårligere enn den første, man kan formelig føle aktiviteten bare ved å se på bildene - meget bra!!
Re: Noen Widerøe-bilder del 2 Ja denne Del:2 var ikke dårligere enn den første, man kan formelig føle aktiviteten bare ved å se på bildene - meget bra!!
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 18 Feb 2008 #4 Re: Noen Widerøe-bilder del 2 LCH: Bilde nr 10 var et SKIKKELIG crosswind bilde Nydelig!
S seilfly Infrequent traveller ;-) 18 Feb 2008 #6 Re: Noen Widerøe-bilder del 2 God formidling av nordnorsk vær og fine klare bilder! -igjen.