LCH78 www.lch78.net Medlem 16 Feb 2008 #1 Noen Widerøe-bilder del 1 Her funnet frem et par bilder tatt nå i år. Håper dere liker bildene. Noen av dem er tatt med Sigma 70-200mm f/2.8 og noen med Canon L 300mm f/4 IS. Last edited: 16 Feb 2008
Noen Widerøe-bilder del 1 Her funnet frem et par bilder tatt nå i år. Håper dere liker bildene. Noen av dem er tatt med Sigma 70-200mm f/2.8 og noen med Canon L 300mm f/4 IS.
L LN-KRF ScanFlyer Gold 16 Feb 2008 #2 Re: Noen Widerøe-bilder del 1 Flotte bilder! Ser inni cockpiten til WIB på det 4 eller 5 bildet at det er MR Giæver som flyr!
Re: Noen Widerøe-bilder del 1 Flotte bilder! Ser inni cockpiten til WIB på det 4 eller 5 bildet at det er MR Giæver som flyr!
LCH78 www.lch78.net Medlem 16 Feb 2008 #3 Re: Noen Widerøe-bilder del 1 LN-KRF said: Ser inni cockpiten til WIB på det 4 eller 5 bildet at det er MR Giæver som flyr! Click to expand... Da ser du igrunnen feil
Re: Noen Widerøe-bilder del 1 LN-KRF said: Ser inni cockpiten til WIB på det 4 eller 5 bildet at det er MR Giæver som flyr! Click to expand... Da ser du igrunnen feil
Blackhawk ScanFlyer Gold 16 Feb 2008 #4 Re: Noen Widerøe-bilder del 1 Her kom det ene knallbildet, etter det andre! Virkelig vakkert!!
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 16 Feb 2008 #5 Re: Noen Widerøe-bilder del 1 Kan bare henge meg på Blackhawk og si det samme. Kom med så mange du vil, det er noe spesielt med WF-bilder :up:
Re: Noen Widerøe-bilder del 1 Kan bare henge meg på Blackhawk og si det samme. Kom med så mange du vil, det er noe spesielt med WF-bilder :up:
V Vegardkris15 Newcomer 16 Feb 2008 #6 Re: Noen Widerøe-bilder del 1 Nydelige bilder =) Hvor er bildene tatt?
flyKSU ScanFlyer Gold 16 Feb 2008 #7 Re: Noen Widerøe-bilder del 1 Alltid gøy med WF bilder i fra Nord! De to siste var konge :up:
LCH78 www.lch78.net Medlem 16 Feb 2008 #8 Re: Noen Widerøe-bilder del 1 Vegardkris15 said: Nydelige bilder =) Hvor er bildene tatt? Click to expand... Glemte å skrive det men det er tatt ved Vadsø Lufthavn Kiby (VDS/ENVD)
Re: Noen Widerøe-bilder del 1 Vegardkris15 said: Nydelige bilder =) Hvor er bildene tatt? Click to expand... Glemte å skrive det men det er tatt ved Vadsø Lufthavn Kiby (VDS/ENVD)
S seilfly Infrequent traveller ;-) 16 Feb 2008 #10 Re: Noen Widerøe-bilder del 1 Kjempemessige bilder, Lars C! Jeg så om jeg kunne se hvilke som var tatt med 300mm fast og hvilke som ble tatt med tredjeparts zoom-objektiv, og det er ingen tvil om at 300mm fastobjektiv er rolls royce blant de to!
Re: Noen Widerøe-bilder del 1 Kjempemessige bilder, Lars C! Jeg så om jeg kunne se hvilke som var tatt med 300mm fast og hvilke som ble tatt med tredjeparts zoom-objektiv, og det er ingen tvil om at 300mm fastobjektiv er rolls royce blant de to!
LCH78 www.lch78.net Medlem 18 Feb 2008 #11 Re: Noen Widerøe-bilder del 1 joda.. ser også forskjell Er meget godt fornøyd med min 300mm ja, kanskje på sikt blir den byttet ut med en 300mm som du har Takker for kommentarene
Re: Noen Widerøe-bilder del 1 joda.. ser også forskjell Er meget godt fornøyd med min 300mm ja, kanskje på sikt blir den byttet ut med en 300mm som du har Takker for kommentarene