Noen timer på vollen, inkl. "sikkerhetslanding"!

Re: Noen timer på vollen, inkl. "sikkerhetslanding"!

Jeg fulgte med den transallen fra sydenden av banen, og reagerte på dårlig climb. Fikk ikke med meg at vifta hadde stoppet, men la merke til at sideroret (rød låvedør i dette tilfellet) stod nesten helt ut til venstre. Det gir indikasjon på at de har problemer med høyre motor.
Fulgte dem gjennom hele landingsrunden, men ingen brannbiler var og se langs banen.
De kan ha bett om å få returnere for landing uten og melde Mayday, slik at ATC bare trodde de hadde glemt noe...., brillene eller noe......

Ja, la spesielt merke til den dårlige climberaten jeg og. Klatret noen hundre fot og så gikk det veldig tregt med høydegevinsten.

Noen som vet når den forsvant, eller står den på OSL enda? Hvis den ble stående en dag eller 2 så kan det være en indikasjon på motorproblemer.

Noen som vet når den forsvant, eller står den på OSL enda? Hvis den ble stående en dag eller 2 så kan det være en indikasjon på motorproblemer.

Så på et annet flyforum at den hvertfall fortsatt var der på fredagskvelden, og jeg dro derfra sånn ved 3 tiden.

Fine bilder! Likte veldig godt det første bilde ditt. Ser du har fotoutstyr i din signatur. Har du brukt Canon EOS 400D med Sigma 70-300mm til disse bildene ?

Ankom nettopp Galemoen, og tyrkeren står fortsatt på den millitære delen.

Back