Men hele denne diskusjonen er nå irrelevant for Bizflyer for jeg leverte akkurat en kupong etter å ha snakket med han Alf i Verdal. Lover å spandere F på deg når rekken har gått inn, men det blir bare TG. 

TG 380 i F blir vel ok? Skal selv teste den ut over nyåret...
En annen interessant trend, som WSJ reportasjen og påpeker, er de nye 3-klasse konfigurasjonene med C, Y+ og Y. Noe som betyr at betalingsviljen har gått betraktelig opp blant apekatter, men betraktelig ned i high-end markedet hvor de med høy betalingsvilje nøyer seg med å reise i C.
Om du ser tilbake 10-15 år, og sammenligner datidens F mot nåtidens C hos feks SQ, QR (spesielt 77W) og en del andre, hvilket produkt ville du valgt?
Men hele denne diskusjonen er nå irrelevant for Bizflyer for jeg leverte akkurat en kupong etter å ha snakket med han Alf i Verdal. Lover å spandere F på deg når rekken har gått inn, men det blir bare TG.![]()
Min erfaring er uansett at sove godt ombord på fly gjør man ikke uansett hvilken klasse man sover i. (Ja kanskje bortsett fra en bizjet hvor man har en egen seng.) Senga hjemme er uansett best!
BF:cool2
Det er jo en grunn til at diverse selskaper bruker milliarder paa flate senger.
Jeg sover daarlig i SAS, Lufthansa og Swiss sine nedoverbakkeseter, mens jeg sover veldig godt i United's C og BAs C. Er det flatt, faar jeg somoftes sove dersom flighten er over natt. Er jeg sliten, sover jeg godt paa dagen ogsaa.
Swiss har jo fått nye flate seter i C... De ser veldig behagelige ut.![]()
Nesten alle som flyr F og C betaler etter hva jeg skjønner ikke for sine billetter selv. Så om de skal velge C eller F kommer ann på hva de klarer få andre til å betale.
Nesten alle som flyr F og C betaler etter hva jeg skjønner ikke for sine billetter selv. Så om de skal velge C eller F kommer ann på hva de klarer få andre til å betale.
Kverulering kanskje, men jeg hadde inntrykket av at det var et sterkt økende marked for leisure C-klasse billetter. F er nok noe helt annet, selvfølgelig.
Slik jeg forstod det er det leisure reisende som kompenserer for strammere reisebudsjetter hos de store selskapene. Med forbehold om at jeg er en skroting og har misforstått, selvfølgelig.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.