• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Noen tåkebilder fra Stavanger.

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Noen tåkebilder fra Stavanger.

Tåke. Vært mye av det de siste dagene. Flesland ble stengt noen timer i ettermiddag/kveld. Men på Sola gikk det stort sett som normalt. Tok meg en tur ut etter middag for å knipse noen fugler.

LN-KKO var i ferd med å stikke da jeg kom. Klarte et knips likevel. Men ble ikke så bra. Men av en eller annen grunn synes jeg bildene blir mye mer presentable når jeg bruker "svart-hvitt"-effekt.

LN-KKO by Twin-Otter, on Flickr

LN-DYF by Twin-Otter, on Flickr

Fikk et ganske greit bilde av SE-RAF, en av City Airline sine maskiner.

SE-RAF by Twin-Otter, on Flickr

LN-WFC by Twin-Otter, on Flickr

PH-BGB by Twin-Otter, on Flickr

Forflyttet meg etterhvert til Sola Sjø. Klar for å ta maskinene i de det kom ut av tåka.

LN-DYB kom fra Krakow. Skulle egentlig landet på Flesland. Men det gikk ikke...

LN-DYB by Twin-Otter, on Flickr

KLM var for anledningen på Sola med to maskiner på en gang da denne maskinen måtte diverte da den ikke kom seg ned på Flesland.

PH-BXU by Twin-Otter, on Flickr

Dette bildet har jeg kalt "Ut av tåka".

"Ut av tåka" by Twin-Otter, on Flickr

Back