Liker komposisjonene dine, og ikke minst gleden du viser i bildene, og fotograferingen... Om bildene mangler litt på kvaliteten - så synes jeg det er godt nok, og jeg synes du viser fremgang for hver gang du poster... Forsett med det. Ta mange, mange bilder - prøv forskjellige eksponeringer, så lærer du deg å se hva som blir best
Takk alle sammen, jeg haddde veldig flaks med 340'n, tror jeg må bytte til den andre 70-300 linsa (begge er Sigma) da den som står på nå ikke klarer og fokusere.
Kjekt at dere liker bildene mine, men er ikke så ofte det er sjeldne "fugler" på SVG, dessuten begynner jeg å bli litt lei den vanlige spotteplassen så derfor tar jeg bilder fra andre plasser.
Fine bilder..!
Fryktet en stund at ingen hadde klart å fange "Riff Raff" på brikka før den forlot landet.
Mulig jeg bommer, men det skulle ikke forundre meg om dette er første gang vi har hatt Sea Fury i Norge siden 50-tallet..
Tror ikke vi har hatt noen innom på flystevner her i landet de siste 30 årene, så vi må muligens tilbake til 50-tallet og operative Sea Fury's fra Royal Navy.
Gi meg heller en Sea Fury (selv om den har feil motor) enn fire A340 i formasjon...... (Ok, jeg er nok i mindretall her på forumet...)