Noen Sony-bilder fra SVG.

Yankee

ScanFlyer Gold
Jeg er ikke ute etter kritikk, jeg følte for å dele noen bilder.

Ex-Reno Air Racer'n Riff Raff (Hawker Sea Fury)
775fb9e8.jpg

Et stilig bilde av Norwegian
077ef852.jpg

Dagens Norwegian:
4a246378.jpg

Min første A340! :D
3cbc315e.jpg

Last edited:
Re: Noen Sony bilder fra SVG.

Takker og bukker Polaris, jeg koser meg fortsatt like mye når jeg er ute på SVG å tar bilder.

Fy flate ¨, dette var bra :) så den A340 gjorde en 180 over østre oslo idag,

Takk.

Håpet at den ville ta en touch and go men det skjedde dessverre ikke, men jeg fikk oppfylt mitt ønske om å få bilde av A340 fortere enn jeg trodde.

Hawker'n og Lutwaffe var fine :) stå på: Artig med slike skjeldne saker.
TK :fly

Liker komposisjonene dine, og ikke minst gleden du viser i bildene, og fotograferingen... Om bildene mangler litt på kvaliteten - så synes jeg det er godt nok, og jeg synes du viser fremgang for hver gang du poster... Forsett med det. Ta mange, mange bilder - prøv forskjellige eksponeringer, så lærer du deg å se hva som blir best:-)

Misunnelig på deg med den 340`en ja... :-)

H

Den derre 340'n har høy WOW-faktor :)
Men den lille på første bildet er ganske stilig også.

Beste bildet teknisk var 340 - og bra var det! Flott blinkskudd du fikk deg der ;)

Takk alle sammen, jeg haddde veldig flaks med 340'n, tror jeg må bytte til den andre 70-300 linsa (begge er Sigma) da den som står på nå ikke klarer og fokusere.

Kjekt at dere liker bildene mine, men er ikke så ofte det er sjeldne "fugler" på SVG, dessuten begynner jeg å bli litt lei den vanlige spotteplassen så derfor tar jeg bilder fra andre plasser.

Fine bilder..!
Fryktet en stund at ingen hadde klart å fange "Riff Raff" på brikka før den forlot landet.
Mulig jeg bommer, men det skulle ikke forundre meg om dette er første gang vi har hatt Sea Fury i Norge siden 50-tallet..
Tror ikke vi har hatt noen innom på flystevner her i landet de siste 30 årene, så vi må muligens tilbake til 50-tallet og operative Sea Fury's fra Royal Navy.

Gi meg heller en Sea Fury (selv om den har feil motor) enn fire A340 i formasjon...... (Ok, jeg er nok i mindretall her på forumet...:))

-
E

Gi meg heller en Sea Fury (selv om den har feil motor) enn fire A340 i formasjon...... (Ok, jeg er nok i mindretall her på forumet...:))

-
E

Amen... I mindretall ja... men ikke alene. :)

Skulle gjerne sett og hørt denne "live". Flott dokumentert! :)

Den var overraskende rolig når den kom inn for landing.

Det er kjekt å vite at bildene mine blir verdsatt.

Back