Noen som ikke kom seg hjem til jul?

To scenarier her, tro?

a) Ryanair har ikke lest åpningstidene for lufthavnen i julen, som nok er sendt alle operatørene i god tid...eller:

b) Ryanair vil ikke betale for overtid for bruk av flyplassen etter åpningstiden denne dagen?

Eller c); begge deler?
 
Jeg tror vel Torp har sitt på det rene i denne saken. Nå har Ryanair flydd til Torp i over 10 år og jeg tror ikke åpningstidene i julen har forandret seg så mye.
 
Oppsatt rutetid var 16:25 - så rart dette kom som julenissen på kjærringa (eller noe i den dur)...
 
Jeg tror vel Torp har sitt på det rene i denne saken. Nå har Ryanair flydd til Torp i over 10 år og jeg tror ikke åpningstidene i julen har forandret seg så mye.

Kan man skylde på andre ... Problemet løst ;-)
 
Ja skønt med disse "højservice" selskaber. Havde pax fløjet med et traditionelt flyselskab, så var de blevet reroutet m.v. - og i virkeligheden var dette vel ikke sket i første omgang - men i Ryanairs tilfælde blev det vel ikke til andet end - vi beklager - I kom ikke hjem til jul, men ha det hyggeligt alligevel....
 
To scenarier her, tro?

a) Ryanair har ikke lest åpningstidene for lufthavnen i julen, som nok er sendt alle operatørene i god tid...eller:

b) Ryanair vil ikke betale for overtid for bruk av flyplassen etter åpningstiden denne dagen?

Eller c); begge deler?

...eller D, flyet kom til Torp, og til pilotenes store overaskelse, så parkerte flyet på gate med flaps i samme posisjon som da de landet.
At en pushrod hadde banet seg vei igjennom en flap-track fairing hadde sikkert ikke noe med kanselleringen av returflighten å gjøre.
 
Så hva har ...

Due to the refusal of Oslo Torp Airport to remain open after 15:00hrs CET the Oslo (Torp) to Frankfurt Hahn flight is also cancelled.

... med ovenstående å gjøre? Det høres heller ikke ut som noe som fikses med duct-tape på fem minutter, for å si det slik ...
 
Så hva har ...



... med ovenstående å gjøre? Det høres heller ikke ut som noe som fikses med duct-tape på fem minutter, for å si det slik ...


Jo, det kan jeg si deg.... At FR ville sende et fly til TRF for å ta opp flygningen. Men siden det var siste fly fra TRF 24 desember, var det ikke mulig å utvide åpningstiden såpass at det ville bli innen rimelighetens grenser..

Men på dette forumet er jo FR forhåndsdømt, så alle meninger blir jo negative uansett..

SVETHO
 
Nei, nå bringer du (og MortenM) nye momenter til saken, og det er bra å få belyst. Kudos til FR for å prøve å berge situasjonen.

Men hvor lenge ble den skadete maskinen stående?
 
Nei, nå bringer du (og MortenM) nye momenter til saken, og det er bra å få belyst. Kudos til FR for å prøve å berge situasjonen.

Men hvor lenge ble den skadete maskinen stående?


Den ble stående til søndag 27 desember, gikk ca 22.30. Og da som pos flight til STN..

Det var EIEBA som stod som en snøfonn her da..
 
Takk Svetho for saklig og korrekt informasjon. Jeg visste det hele tiden, og det er faktisk patetisk aa se alle de usaklige innleggene som kommer fra folk som mener aa vite sannheten, uten aa ha en eneste god grunn for aa underbygge sin tro.

Og med dette, oensker jeg alle sammen en riktig god jul herfra Barbados.
 
Takk Svetho for saklig og korrekt informasjon. Jeg visste det hele tiden, og det er faktisk patetisk aa se alle de usaklige innleggene som kommer fra folk som mener aa vite sannheten, uten aa ha en eneste god grunn for aa underbygge sin tro.

Nå stod vel ikke hele sannheten i meldingen fra FR, heller :rolleyes: En bisetningen om at "pga. tekniske problemer..." ville nok gjort at konklusjonene hadde blitt noe annerledes.
 
Back
Top