Noen som har prøvd Sky Lux travel?

Re: Noen som har prøvd Sky Lux travel?

Takk for den opplysningen Kim

Har jo Norsk personnummer som god Nordmann, men får ikke Bank ID uten gyldig
Norsk Pass. (Utgått)
Skal derfor prøve å få det fornyet hvis jeg kommer meg til Norge, men siden jeg også er US
Statsborger er det ikke så enkelt, må si ifra meg det Norske, for derfor søke å få det tilbake
igjen.
Skal prøve snarveien ved å bare prøve en tur på kammerset først og få fornyet passet.
Korona testing før avreise bare gjør alt med kronglete, kanskje skal jeg bare gi blaffen
og holde meg i Florida til alt er åpent igjen.:angry:

Har ikke Norge nå åpnet for dobbelt statsborgerskap? Tror det da skal gå fint å ha begge...

https://www.norway.no/no/denmark/for-nordmenn/statsborgerskap2/

Nok et reise spørsmål:
Er det greit å få seg covid test i Trondheim før man reiser, med resultat samme dag?
Koster der noe, eller er det gratis?

Fikk flere e-poster fra Sky Lux Travel idag, Butikk klasse med SAS var rundt $5,300 og LH
$4,300. De averterer med $1,475 for business class tur-retur til Europa, men det er vel med Turkish Airlines hvor man bytter fly i Istanbul og drar videre derfra til større byer som Loondon og Madrid.

Vet ikke ok du har bestillingen i havn ennå - hvis ikke ta en kikk på Expedia - fant fort Seattle - Oslo i butikk klasse godt under 4K - Lufthansa var litt klønete ruting SEA-YVR-FRA-OSL en liten bonus var A350 YVR-FRA-YVR.

Vet ikke ok du har bestillingen i havn ennå - hvis ikke ta en kikk på Expedia - fant fort Seattle - Oslo i butikk klasse godt under 4K - Lufthansa var litt klønete ruting SEA-YVR-FRA-OSL en liten bonus var A350 YVR-FRA-YVR.

Har ikke bestilt enda, ikke åpent i Norge for USA turisme enda.
Har dog fått tilbud fra Skylux om butikk klasse på LH MIA-FRA-OSL for $3k.
Hadde kanskje hoppet på det hvis Norge hadde vært åpent.

Har dog fått tilbud fra Skylux om butikk klasse på LH MIA-FRA-OSL for $3k.
Hadde kanskje hoppet på det hvis Norge hadde vært åpent.
Har du sjekket med LN-MOW :p han mener Norge er åpent :p

Noen som har prøvd Sky Lux travel?

Har du sjekket med LN-MOW :p han mener Norge er åpent :p

RTP ble borger litt for tidlig. Som meg. Derfor må han gjennom mølla på nytt. Det er en fasttrack, men det tar litt tid likevel.
Jeg har fått nye papirer og koronasertifikat, så jeg kan reise.

ba97dfc08f7e84bbc05a0dc87e44a1e6.jpg

Hvilket Corona Sertifikat har du fått ? Det Norske som far har virket ikke lenger fra Sverige inn til Norge

. RTP ble borger litt for tidlig.

Ikke bare det, men var sløv og fornyet ikke det Norske passet når det gakk ut
For en million år siden..:rolleyes:

Far fikk beskjed om det nå er kun EU Certifikatet som er godkjent - så det ble en strafferunde på Svinesund med utfylling av EU Varianten.

Far fikk beskjed om det nå er kun EU Certifikatet som er godkjent - så det ble en strafferunde på Svinesund med utfylling av EU Varianten.

Ifølge regjeringens sider er norsk, svensk og EI-sertifikat godkjent. Høyre hånd vet ikke hva den venstre gjør ...

Kontrollen for innreise er EU-varianten (som Fnate også erfarte da han prøvde å sende norsk koronasertifikat til SAS)

Dersom du har norsk personnummer eller D-nummer finner du koronasertifikatet ditt på Helsenorge. Du logger deg inn i sertifikatet med elektronisk ID. Du kan bruke BankID, BankID på mobil, Buypass ID på smartkort, Buypass ID i mobil eller Commfides e-ID.

Koronasertifikatet har to kontrollsider, en for Norge og en for EU/EØS. Kontrollsiden for Norge er grønn eller rød. Kontrollsiden for EU/EØS er blå. Husk å bruke kontrollsiden for EU/EØS på reise, også når du skal inn til Norge

https://www.helsenorge.no/koronasertifikat/

Da får vi se hva postmannen bringer .. burde få mitt i løpet av en ukes tid ..

Vet ikke om dagens annonserte endring hjelper deg noe, men just in case:

https://www.dagbladet.no/studio/nyhetsstudio/5?post=72480

Lettelser i innreiserestriksjoner:Kjærester og familiemedlemmer fra land utenfor EU/EØS-området kan reise til Norge fra 12. september, melder regjeringen i en pressemelding.
- Så lenge de vanlige strenge reglene for testing og karantene følges, kan vi nå åpne opp enda litt mer. Det forutsettes at de ordinære reglene for testing og karantene følges. Flere av disse må derfor være på karantenehotell de første dagene, sier justis- og beredskapsminister Monica Mæland (H).

Lettelsene gjelder for personer fra land utenfor EU/EØS som har følgende relasjon til den som er bosatt i Norge:

* Voksne barn og stebarn, samt foreldre og steforeldre til voksne barn/stebarn (lettelser for mindreårige barn/stebarn og deres besteforeldre/stebesteforeldre er allerede innført.)

* Besteforeldre, stebesteforeldre, barnebarn og stebarnebarn.

* Kjærester over 18 år og kjæresters mindreårige barn.

- Vi vet at dette er noe mange har ventet lenge på, sier statsminister Erna Solberg under en pressekonferanse klokka 12.00.

. Vet ikke om dagens annonserte endring hjelper deg noe, men just in case:

Tja, tror ikke det.
Har en søster i Norge, men det er ikke på lista.
Kjæreste over 18 kvalifiserer, men står ikke noe om gammel-kjærester: Har jo ganske mange av de spredt rundt i Norge, men er vel ikke særlig velkommen hos dem må vite. :cry:

Kanskje inngangsbilletten til Norge hadde vært fersk kjæreste over 18 år, man kan jo ikke se bort fra at det kan være en god ide, men får nåværende kone snusen på det så blir det bråk, hun vil da sikkert skilles og tar alt. Deretter blir jeg boende under en bro resten av livet. :angry:

Takker dog for oppdatering, si ifra om det skulle bli en forandring til.

Tja, tror ikke det.
Har en søster i Norge, men det er ikke på lista.
Kjæreste over 18 kvalifiserer, men står ikke noe om gammel-kjærester: Har jo ganske mange av de spredt rundt i Norge, men er vel ikke særlig velkommen hos dem må vite. :cry:

Kanskje inngangsbilletten til Norge hadde vært fersk kjæreste over 18 år, man kan jo ikke se bort fra at det kan være en god ide, men får nåværende kone snusen på det så blir det bråk, hun vil da sikkert skilles og tar alt. Deretter blir jeg boende under en bro resten av livet. :angry:

Takker dog for oppdatering, si ifra om det skulle bli en forandring til.

I værste fall, her er en grei oversikt over de fineste broene:

https://www.skyscanner.no/nyheter/verdens-beste-broer

. I værste fall, her er en grei oversikt over de fineste broene:

Takk for den, alltid bra med en plan B må vite.:cool:

Back