Originally posted by fly1980
Takker så meget Airbus 330
Hva kan man vente seg av trafikk der nede? Spanias flyplasser har vel etter det jeg har forstått mye airbuser på rute. Håper i alle fall å få med meg noen store busser der nede som A330/A340 og de litt mindre A318/A319 ^_^
Fine bilder du tok, ja
Er det lang avstand i luftlinje til flyene når de tar av? Mulig jeg tar feil, men det såt ut som om det var et stykke unna da. Blir 70-300 mm objektiv for skralt, eller er det greie avstander?
Terminalspotting er vel heller ikke tillatt, vil jeg tro. Det er i alle fall ikke det på CDG (fant jeg ut ganske fort :huh: ).
Hvordan er det å komme seg dit forresten? Går det buss/drosje dit, eller er det i gangavstand fra terminalen? (ble mye spørsmål dette :smile2 )
:smile2
Tusen takk for info
Regnet med at det var litt vanskelig å komme seg dit til fots. Det er jo tross alt ikke Kvernberget, dette da ^_^![]()
![]()
Prøve å satse på en lørdag da, når Iberia kommer med sin A340-300 fra MAD. Fy søren for et vakkert fly det er. Og Iberia sine farger gjør den jo bare enda penere![]()
Tenkte jeg skulle sette av en dag også, jeg og. Trenger vel så mye om man skal få med seg det som er. lørdag høres ut som en bra dag, og da får man forhåpentligvis med seg DY og A340
Gleder meg til å se bilder Airbus 330. Er det -800 fra DY som flyr nedover?
Mange bra spotterplasser også på Fuerteventura, men det er mindre trafikk der enn det er på Gran Canaria. Så litt dårlig bytte..
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.