LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 5 Jun 2005 #1 Noen som fikk ship 134 på OSL i dag? Da er det store spørsmålet - ble det CO752 med winglets på OSL i dag og har noen foreviget begivenheten?
Noen som fikk ship 134 på OSL i dag? Da er det store spørsmålet - ble det CO752 med winglets på OSL i dag og har noen foreviget begivenheten?
Superhai ScanFlyer Rusty 5 Jun 2005 #2 Re: Noen som fikk ship 134 på OSL i dag? Den har ikke gått enda, så fortsatt sjanse.
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 5 Jun 2005 #3 Re: Noen som fikk ship 134 på OSL i dag? Da har det gått nesten en halv time siden CO039 hadde avgang fra OSL (push back 1308), og enda har ingen meldt seg.
Re: Noen som fikk ship 134 på OSL i dag? Da har det gått nesten en halv time siden CO039 hadde avgang fra OSL (push back 1308), og enda har ingen meldt seg.
O OSL Inside ScanFlyer Blue 5 Jun 2005 #4 Re: Noen som fikk ship 134 på OSL i dag? Noen bilder fra idag...
L LN-OSS ScanFlyer Silver 5 Jun 2005 #5 Re: Noen som fikk ship 134 på OSL i dag? Herlig det der ja . Jeg må si 757 tar seg uhyre godt ut med WL ... Ville gjerne vært der oppe selv jeg, men pusser opp store deler av kåken her, så får hjelpe til gitt !! Fortsatt en god søndag... :hi2
Re: Noen som fikk ship 134 på OSL i dag? Herlig det der ja . Jeg må si 757 tar seg uhyre godt ut med WL ... Ville gjerne vært der oppe selv jeg, men pusser opp store deler av kåken her, så får hjelpe til gitt !! Fortsatt en god søndag... :hi2
L laurenz ScanFlyer Gold 5 Jun 2005 #6 Re: Noen som fikk ship 134 på OSL i dag? Hei! Må bare beklage at jeg ikke fikk flyet på rute slik jeg lovet. :baeh Men jeg tok da noen bilder jeg å.
Re: Noen som fikk ship 134 på OSL i dag? Hei! Må bare beklage at jeg ikke fikk flyet på rute slik jeg lovet. :baeh Men jeg tok da noen bilder jeg å.
G Guest ScanFlyer Gold 5 Jun 2005 #7 Re: Noen som fikk ship 134 på OSL i dag? Laurenz jeg har nu lige ået nyt baggrundsbillede på min skærm. Det der full-on billede er rigtig godt.
Re: Noen som fikk ship 134 på OSL i dag? Laurenz jeg har nu lige ået nyt baggrundsbillede på min skærm. Det der full-on billede er rigtig godt.
BEF ScanFlyer Blue 5 Jun 2005 #8 Re: Noen som fikk ship 134 på OSL i dag? Hadde med guttungen til vollene i nord-vest, enden av 01L. CO kom flaksende over oss da vi var på vei til å reise derifra.
Re: Noen som fikk ship 134 på OSL i dag? Hadde med guttungen til vollene i nord-vest, enden av 01L. CO kom flaksende over oss da vi var på vei til å reise derifra.
D Dag Viking ScanFlyer Mile High Club 5 Jun 2005 #9 Re: Noen som fikk ship 134 på OSL i dag? Fine bilder! Kan få hjemmelengsel av mindre:up:
Airbus 330 ScanFlyer Dusty Medlem 5 Jun 2005 #10 Re: Noen som fikk ship 134 på OSL i dag? Nydelige bilder. Er det noe Boeing kan, er det å lage Winglets på sine fly DET skal de ha for.:devot: Airbus 330.
Re: Noen som fikk ship 134 på OSL i dag? Nydelige bilder. Er det noe Boeing kan, er det å lage Winglets på sine fly DET skal de ha for.:devot: Airbus 330.
R raskefot ScanFlyer Blue 6 Jun 2005 #11 Re: Noen som fikk ship 134 på OSL i dag? Intet mindre enn lekkert! :up:
Christian ScanFlyer Blue 6 Jun 2005 #12 Re: Noen som fikk ship 134 på OSL i dag? Någon mer än jag som la märke till att strobes-blixtarna var längst upp på wingletsen.
Re: Noen som fikk ship 134 på OSL i dag? Någon mer än jag som la märke till att strobes-blixtarna var längst upp på wingletsen.
EB ScanFlyer Inventory Medlem 6 Jun 2005 #13 Re: Noen som fikk ship 134 på OSL i dag? Vakkert... Hva sier CK nå som både Sverige fikk maskinen først pluss at når den så kom til Norge så er CK utenlands!!!
Re: Noen som fikk ship 134 på OSL i dag? Vakkert... Hva sier CK nå som både Sverige fikk maskinen først pluss at når den så kom til Norge så er CK utenlands!!!
G GFL ScanFlyer Gold 6 Jun 2005 #14 Re: Noen som fikk ship 134 på OSL i dag? Originally posted by Christian Någon mer än jag som la märke till att strobes-blixtarna var längst upp på wingletsen. Click to expand... Jepp, det var RÅKULT.
Re: Noen som fikk ship 134 på OSL i dag? Originally posted by Christian Någon mer än jag som la märke till att strobes-blixtarna var längst upp på wingletsen. Click to expand... Jepp, det var RÅKULT.
S SK931 Guest 6 Jun 2005 #15 Re: Noen som fikk ship 134 på OSL i dag? Ja ok så var det plutselig to tråder på dette tema, la merke til det på tuppene.....
Re: Noen som fikk ship 134 på OSL i dag? Ja ok så var det plutselig to tråder på dette tema, la merke til det på tuppene.....
EB ScanFlyer Inventory Medlem 6 Jun 2005 #16 Re: Noen som fikk ship 134 på OSL i dag? Litt synd at CO ikke har "globus-logoen" også på winglets`n...
Re: Noen som fikk ship 134 på OSL i dag? Litt synd at CO ikke har "globus-logoen" også på winglets`n...