Noen som er impulsiv og vil en tur sørover?

vetlefo

Newcomer
Noen som er impulsiv og vil en tur sørover?

agUZTk7.png

oU0ZmeG.png

dcHxRw2.png

En smørje forskjellige bookinger, men får deg ned/bort/hjem igjen.. Hadde faktisk tatt meg et CAI run om jeg ikke hadde trengt å flytte meg fra BGO til OSL innen i morgen tidlig klokken 6.

Re: Noen som er impulsiv og vil en tur sørover?

OSL-HRG på startour.no og resten på matrix.itasoftware.com. Ser ut til at QR har mange særs rimelige destinasjoner om reisen starter i CAI. Har bla sett SIN til 6400, NRT til rundt 9000,- og IAD til rundt 9500,- NOK.

Har lenge leitet etter noen tilslutningsfly til CAI, men relativt stive priser har gjort at det ikke lengre blir like gunstige priser.

Så kom jeg på at charterselskaper ofte har restplasser til bla Hurghada og Sharm El Sheik. Kombiner det med latterlig billige innenriksfly i egypt så ender totalsummen på det nivået jeg så etter.

EDIT: QR reisene kan bookes via qatarairways.com

Last edited:

Merkelig, matrix.itasoftware.com finner priser og tider på OSL-BKK med Qatar som ikke en gang dukker opp på sidene til Qatar..

Ikke så mye som skal gå galt her før prisen blir mange ganger dyrere.....

BF:cool2

Nei sier du det, den håppa opp over 4000kr ifra matrix.itasoftware.com til qatarairways.com

Ikke så mye som skal gå galt her før prisen blir mange ganger dyrere.....

BF:cool2
Hvis ruten faktisk hadde vært mulig å få tak i med prisen over, ville reiseforsikringen ha dekket det om man mistet en connection, alle transfertidene var på godt over to timer. Det er heller den lange og slitsomme ruten som gjør at jeg ikke hadde gått for noe som dette. Til og med om man dropper HRG fra "regnestykket", så er stopp i CAI og DOH langt fra ideelt, blir vanskelig å sove noe særlig sammenhengende.

Back