• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Noen små gjesp fra OSL

viking1965

ScanFlyer Silver
Noen små gjesp fra OSL

"Bommet" litt på heimferda fra ferien og ankom Gardermoen riiimelig tidlig:drunk:
Lite eller ingen søvn etter bilturen medførte til tider både synsforsyrrelser og hallusinasjoner,men håper bildene allikevel faller i smak:D

UPS_web

Frakterne landet i et flott morgenlys

TNT_web

TNT_web_1

LN-RPR_web

OK-NEN_web

Finnair_retro_web
Mest for å vise byggeplassen i bakgrunnen

Finnair_retro1_web

HS-TJT_web1

LN-RCX_web
Et par SAS-maskiner mens jeg inntok frokost nr 3 på Statoil.

LN-RRE_web

SE-REE_web
Begynner å få forferdelig mange avgangsbilder av denne kjerra:headbang

AFL_web3
Hadde flyradaren på Ipad'n,men slet lenge med å finne denne på himmelen. No wonder.Stripene manglet...

Turkish1_web

Last edited:
Re: Noen små gjesp fra OSL

Meget bra som vanlig,Eivind.
Landingsbildet av Thai var helt rått!

Vidar

Ikke værst å starte så tidlig nei! Meget fin serie, elsket det av thai! :)

Veldig pen serie med bilder fra OSL. Veldig bra jeg venter i spenning på mer bra bilder.

Vikelig vakkert detta, Eivind :spin . Litt heldigere du på sånne tidlige morras-turer, er på rett plass til rett tid.;)

TK :fly

Er like imponert over hva du får ut av bildene dine hvergang, spesielt contrailbildene. Meget lekkert:D

Vikelig vakkert detta, Eivind :spin . Litt heldigere du på sånne tidlige morras-turer, er på rett plass til rett tid.;)
TK :fly
Selv om jeg opplevde både en praktfull stjernehimmel og en flott soloppgang blir det nok lenge til neste gang jeg er der såpass tidlig :D

Takk ellers for kommentarer.

Back