Noen med lyst på ny jobb?

Re: Noen med lyst på ny jobb?

Har sendt søknad, jeg.....:colgate: Får vel ikke noe svar, men jeg kan i allefall håpe.....:p

Originally posted by ATC-flyradar

Kan du si noe em denne værmeldingstjenesten i få ord også.

Jan

Er ikke Morten, men like vel...

Du skal utstede en slik, to ganger i timen:

>>> ENGM (OSLO/GARDERMOEN) <<<

METAR 112140Z 29003KT 240V320 CAVOK 08/05 Q1000

Altså må du være godkjent værobservatør. Selv om de har r*** full av sensorer og datautstyr må du være i stand til å observere ved bruk av human eyeball MK1 og human brain MKII med servicepack MET installert. Altså, observatørkurs som må bestås. I tillegg kommer undertegnede og autoriserer deg til bruk av informasjonssystemet NAIS til å formidle samme melding, og generell bruk av det systemet.

Mvh,

Originally posted by Gandalf

Originally posted by ATC-flyradar

Kan du si noe em denne værmeldingstjenesten i få ord også.

Jan

Altså må du være godkjent værobservatør. Selv om de har r*** full av sensorer og datautstyr må du være i stand til å observere ved bruk av human eyeball MK1 og human brain MKII med servicepack MET installert. Altså, observatørkurs som må bestås. I tillegg kommer undertegnede og autoriserer deg til bruk av informasjonssystemet NAIS til å formidle samme melding, og generell bruk av det systemet.

Mvh,

hehe, Morten pass deg så du ikke ender opp som Vidar Teisen ( Meteriologen fra Stovner) :colgate:

Kunne tenke meg å se på arbeidsforholdene noen timer en dag eller to - såkan jeg sjekke utsikten med mitt kamera :D

God helg og får håpe at at de som søker for jobben.

Jan

Originally posted by Gandalf

Mvh,

Mvh, K E ? :)

At det går an!

Her har jeg akkurat skrevet under på kontrakten med min nye arbeidsgiver og plutselig er flere spennende jobber ledige på OSL!
Hadde dere lyst et et par ukker tidligere hadde jeg nok søkt men det får bli neste gang ^_^

Hilsen,
Laurenz

Back