Noen med lyst på ny jobb?

Re: Noen med lyst på ny jobb?

Er ikke dette samma stillingen som de søkte etter for et halvår siden også da. (der du jobber ENGM RAMP?)

Kan da vel bare kontakte noen av de som søkte den gangen da, så sparer de seg litt ekstra arbeid...:D

Dette såg faktisk spennende ut. Ikke at jeg skal søke, men kan jeg spørre hva lønnen er?

Det er samme stillingen som ble utlyst hos oss for 6 mndr siden ja, men vi skal ha flere, vi ligger litt i forkant vet du ifm the upcoming terminal 2....

Og Vede, har ingen anelse om hva de har tenkt å tilby i lønn gitt......men kontakt meg på PM om du er reellt interessert

Hadde jeg bare vært litt eldre og hatt litt flyplasserfaring.....

Jepp trur nok jeg også måtte vært litt eldre. :p

Er det en jobb å ble "rik" av? ^_^ Tenker nå på kanskje en gang i fremtiden.

Huff.. Hadde jeg ikke allerede vært i gang med pilot greiene, så hadde jeg hoppet på den der lett som bare det!
Men, men.. Kanskje det finnes en lignende utlysning om 2 år, om jeg ikke kommer meg lengre over skyene ;)

Kom noen uker for seint, nå har jeg skrevet kontrakt med min nygamle arbeidsgiver. Men ellers ville jeg ha seriøst vurdert dette.

Originally posted by The Ticketor

Kom noen uker for seint, nå har jeg skrevet kontrakt med min nygamle arbeidsgiver. Men ellers ville jeg ha seriøst vurdert dette.

AYMHMA?

Har sett den Dag, men har en del tekniske problemer her å pusle med, så svarer deg heller hjemmefra i aften!

M

Bestemme hvor flyet skal stå, bestille busser og sende ut rutinemessige værmeldinger... Høres veldig kjedelig ut, spør du meg.

Kjedelig? Vel, deg om det, men hadde du vært på jobb hos meg i formiddag, så kan jeg da love deg at du hadde ikke kjedet deg 1 minutt!

Vi har ikke gjennomtrekk, vi drukner i søknader hver gang vi lyser ut stilling og har det mer og mere utfordrende for hver dag.......

Men kjedelig? Aldri! Ikke en dag er lik!

Kan skrive under paa at det er jobb med mye 'action' .. bedrev samme jobben den gang SAS utfoerte den paa kontrakt paa FBU.

Is i magen, kald i hodet, 'gung-ho' innstilling og evne til aa multitaske er noekkelord...

Originally posted by LN-MOW

Kan skrive under paa at det er jobb med mye 'action' .. bedrev samme jobben den gang SAS utfoerte den paa kontrakt paa FBU.

Is i magen, kald i hodet, 'gung-ho' innstilling og evne til aa multitaske er noekkelord...

Hvor lenge var du i den jobbem :cool:

Jan

On-and-off ... 13-14 aar .. vekslet vanligvis mellom flere posisjoner.

Jeg har vært der i 10 år nå Jan, og i 19 år i flybransjen, og det blir garantert flere!

Og som Andy sier her, evnen til å "multitaske" er viktig, og jeg tror vi alle hos oss får kjørt oss SKIKKELIG på akkurat det når de begynner å bygge T2, og da forandrer mye seg fra uke til uke også, og det blir MYE å måtte holde seg ajour og oppdatert med!

Originally posted by ENGM RAMP

Jeg har vært der i 10 år nå Jan, og i 19 år i flybransjen, og det blir garantert flere!

Og som Andy sier her, evnen til å "multitaske" er viktig, og jeg tror vi alle hos oss får kjørt oss SKIKKELIG på akkurat det når de begynner å bygge T2, og da forandrer mye seg fra uke til uke også, og det blir MYE å måtte holde seg ajour og oppdatert med!

Morten jeg skjønner at denne jobber er viktig på mange måter, du skal jo ha plass til alle fly til enhver tid, enten de kommer i rutetid eller ikke får avgang når den står deg osv.

Kan du si noe em denne værmeldingstjenesten i få ord også.

Hovedoppgaver

- Administrere busstjenesten på flyside, til og fra terminalen

Er dette Intenbusser til/fra gate fordi fly som står ute på gate utenfor innlandgatene ???

Hvordan er skifttene satt opp - dag/kveld/natt/helg/høytidsdager osv.

God kveld .

Jan

Back