Noen med expertflyer eller annet som kan sjekke noe?

petru26

evig optimist
Hvordan er ståa på AY095 hel-bkk foran gardina på tirsdag 12, om en uke? Jeg har 2L, hadde jo vært kjekt om naboen var mr.N.Obody :p

Re: noen med expertflyer eller annet som kan sjekke noe?

Familien Obody er vel representert den dagen .. ser bra ut foreløpig.

Ja - dette ser fint ut foreløpig. Under halvfull kabin så langt også, så det kan jo bli behagelig.

Hva har for øvrig FY på 1 AC, hvor det mangler seter? Utvidet gally? Det er ikke merket av for lavatory...

Lavatory er på rad 6, men det kan jo være en skjult en på 1AC også....

5YB8E9W.png

Ja, det var det jeg mente; når lavatory faktisk var avmerket på rad 6 tok jeg det for gitt at det da ikke var det på et åpent felt på rad 1.

ser ikke galt ut nei! Får håpe det holder seg sånn da! Litt lenge til kanskje, men ay096 hjem igjen den 25 da?

Ellers er det minste abonnementet hos expertflyer.com gratis. Det gir deg vel oppslag på ca 10 flighter i døgnet, hvor du kan se setekart og ledige seter / ikke reserverte seter i de forskjellige klasser.

Jøsses. Takk for den linken. Ser at bemerkelsesverdig mange flighter har 9 eller 18 ledige plasser. Sjekker litt OSL-LPA og motsatt imorgen. Er det litt tilfeldig eller at det mest av alt gir en antydning av tilgjengelige plasser?

9 er maks man oppgir pr. bookingclass, så det betyr 9 eller flere ledige for salg. Om det er C9 og J9 betyr det at det er 9 eller flere i business, for selges et J-sete kan det også telle som et C-sete i tilgjengeligheten. (Funker fint for å sjekke WET hos BA ;))

9 er maks man oppgir pr. bookingclass, så det betyr 9 eller flere ledige for salg. Om det er C9 og J9 betyr det at det er 9 eller flere i business, for selges et J-sete kan det også telle som et C-sete i tilgjengeligheten.

Takk skal du ha. Det var noe slikt jeg regnet med.

(Funker fint for å sjekke WET hos BA ;))

Gjett hva jeg har brukt det til. F9 kan f.eks også tyde på at det er gode muligheter for at de åpner muligheten til å oppgradere til F på BA28 fighten min når det nærmer seg. Man kan i det minste håpe.

jeg fant meg en genial app på samsungen min, den hadde svaret på det meste. den er jo faktisk fra expertflyer og heter bare seat alerts. ser ut til å fungere bra!

har registrert meg på expertflyer. Nå i kveld kan jeg se at setet ved siden av meg har fått et kryss over seg "blocked". betyr det at setet ikke vil bli brukt? Eller at det ikke er salgbart lenger, men er kun for en eventuell Upgrade?

har registrert meg på expertflyer. Nå i kveld kan jeg se at setet ved siden av meg har fått et kryss over seg "blocked". betyr det at setet ikke vil bli brukt? Eller at det ikke er salgbart lenger, men er kun for en eventuell Upgrade?
Det kan være seter som er blokkert pga vektbalanse, eller at de kun er tilgjengelige for de med status. På f eks LH873 BGO-FRA nå på lørdag 16/2 så er de tre første radene i economy og nødutgangsplassene blokkert. Regner med at disse kun er tilgjengelige for de med SEN-status. Egentlig burde vel disse vises som "premium only", men jeg tror ExpertFlyer viser "blocked" uansett.

Back