ser ikke galt ut nei! Får håpe det holder seg sånn da! Litt lenge til kanskje, men ay096 hjem igjen den 25 da?
Expedia.com viser deg setekartFlightstats viser tilgjengelighet pr. bookingklasse dersom du ønsker det http://www.flightstats.com/go/FlightAvailability/flightAvailability.do
Jøsses. Takk for den linken. Ser at bemerkelsesverdig mange flighter har 9 eller 18 ledige plasser. Sjekker litt OSL-LPA og motsatt imorgen. Er det litt tilfeldig eller at det mest av alt gir en antydning av tilgjengelige plasser?
9 er maks man oppgir pr. bookingclass, så det betyr 9 eller flere ledige for salg. Om det er C9 og J9 betyr det at det er 9 eller flere i business, for selges et J-sete kan det også telle som et C-sete i tilgjengeligheten.
(Funker fint for å sjekke WET hos BA)
Det kan være seter som er blokkert pga vektbalanse, eller at de kun er tilgjengelige for de med status. På f eks LH873 BGO-FRA nå på lørdag 16/2 så er de tre første radene i economy og nødutgangsplassene blokkert. Regner med at disse kun er tilgjengelige for de med SEN-status. Egentlig burde vel disse vises som "premium only", men jeg tror ExpertFlyer viser "blocked" uansett.har registrert meg på expertflyer. Nå i kveld kan jeg se at setet ved siden av meg har fått et kryss over seg "blocked". betyr det at setet ikke vil bli brukt? Eller at det ikke er salgbart lenger, men er kun for en eventuell Upgrade?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.