Noen må ta ansvar for ting

Re: Noen må ta ansvar for ting

Jeg har pølset litt i planelggingen her, jeg må nemmelig være i Norge til 15. januar, men jeg jobber med å rokkere ting litt, og får jeg det ikke til så blir avstikkeren tatt i vinterferien. Men så er det ikke den som er den viktigste delen her ;)

-A

Denne traaden er snart paa vei tilbake til reiseforum i paavente av at en genuin tripreport bir startet .....

Denne traaden er snart paa vei tilbake til reiseforum i paavente av at en genuin tripreport bir startet .....
Vänta bara till den 22:e så börjar nog saker och ting hända... :)
Jag väntar mest tills 25:e när vi kanske får en riktigt bra tripreport!!! :D

Until then .... wheeeeeeee........... *fyker over forumet*

LOL 3 moderatorer flytter traaden 3 ganger.. :colgate::D:colgate:

Kanskje de heller skulle flytte denne tråden over til moderatorforumet??? :colgate:

BF:cool2

Og jeg har bare holdt meg til porselenet her hjemme...

Jeg satt og tittet nå, og lurte på hva jeg skulle. Enten kan jeg lage en intensiv nyttårshelg av det, eller vente og ta vinterferien den veien. Eller begge deler. Innspill?

-A

Så ingen 9vska i dag? Synes dette var dårlig ansvarsfølelse her ;)

Ja, jeg tar klart selvkritikk for at jeg har klamret emg til dassen og ødelagt dette. :)

Jeg tittet litt på ledige steder og det er enda mulig å reise ut 28., være der til 30. utpå dage, feire nyttår og rekke hjem til den 3. da... om vi virkelig skal stresse med ting? :p

-A

Det må jo bli en knalltur, men for så kort tid så ville jeg kanskje ofret det og sett på fyrverket her i gården... Det er jo fint også i vinterferien der nede...

Og jeg har bare holdt meg til porselenet her hjemme...

Jeg satt og tittet nå, og lurte på hva jeg skulle. Enten kan jeg lage en intensiv nyttårshelg av det, eller vente og ta vinterferien den veien. Eller begge deler. Innspill?

-A

Vis ansvar! Vi vil ha en Suite rapport fra A380 ikke kjipe business!:D

I disse suitene har de vel en egnet porselensting som du kan holde rundt istedet for den hjemme?? :colgate:

BF:cool2

Eller finns det planer på mars kanske??? Ser så ut på vissa legs i alla fall! :)

Back