Noen må ta ansvar for ting

Re: Noen må ta ansvar for ting

Uhh ... misunnelig!

Haaper at jeg kan legge inn tilsvarende i mai ...

Ser ut som en deilig tur! Spesielt misunnelig på en legg der, ja.

Skjønner ikke bæret, men blir mer og mer nysjerrig på hva alle vet at det dreier seg om..

Efter lite detektivarbete så är jag med på noterna också!
WOW!

Det är ju julafton två dagar i rad för dig i år! :D
Tror 25:e hade varit min riktiga julafton istället för 24:e med den resan.

ENJOY!

EDIT: Ahhhh... Nu tror jag att jag förstår vad du menar med att ta ansvar för saker och ting! Jag tror i alla fall det, det är väl kopplat lite till min avundsjuka. :)

Ah! I see... Du får ha god tur, Alex.. Men skulle jeg først vært ute og reist den uka, tror jeg kanskje jeg hadde tatt alt en dag før, sånn at jeg fikk akkurat den turen på akkurat den dagen, om noen skjønner hva jeg mener.. Misunnelig, nei...

Kan dere ikke bare dele infoen med oss andre også? Aner ikke hva Alex heter til etternavn. Så nå føler jeg at jeg er den eneste som ikke skjønner hva som foregår!!

Gi meg et hint da!!!

BF:cool2

Etternavnet hans er vel nesten mer kryptisk enn Amadeus-referansen :colgate:

Det er hvertfall definitivt ikke norskt..

Kan dere ikke bare dele infoen med oss andre også? Aner ikke hva Alex heter til etternavn. Så nå føler jeg at jeg er den eneste som ikke skjønner hva som foregår!!

Gi meg et hint da!!!

Neida, det er tre andre på forumet som ikke vet i tillegg. ;)

-A

Denne tråden kommer jo til å bli over 12 sider før det i det hele tatt kommer noen trip-report!!

Gi meg et hint da!!!

Se det som ett detektivuppdrag... Jag hade heller ingen aning, men efter några minuter så hade jag efternamnet fixat efter lite research på nätet... :)
Så nålen finns där ute nånstans i den stora höstacken också kallad "Internet". ;)

Det tok meg vel to minutter å finne Alex sitt etternavn.... Jeg ser frem til denne trip-rapporten. Spesielt et av leg'ene.....:D

Back