TigerBlack
ScanFlyer ettellerannet..
Ser de som har festa GoPro på utsiden av jagerfly , åssen ialledager fester man de da? den sugekoppen holder vel ikke 1000 kmt vind ??
Hei, jeg har en GoPro HERO HD som jeg har brukt noen timer på en PA28. Jeg har ingen sugekopp, men har brukt "roll bar mount" på trinnet opp til vingen og sånne mounts man klistrer på..
Bodø flyklubb lagde nylig en film med flere kameraer som ligger på bofly.org.
Siden jeg selger andelen i flyet mitt snart trenger jeg heller ikke kameraet, du får det for 1500 første eller andre august. (inkl rollbarmount, en del adhesive mounts +div)
Er det denne utgaven med WIFI : GoPro HD Hero2 så kjøper jeg det, men er det en tidligere utgave så er svaret nei :fly
Jan
Er ikke WiFi på Hero2 heller, men du få kjøpt Wi-Fi backpack til begge kameraene
http://gopro.com/hd-hero-accessories/wi-fi-bacpac-remote-combo/
Har oppgradert til Wi-Fi idag. Fungerer strålende det, men såvidt jeg vet er ikke oppdateringen for å drive livestreaming klar ennå.
Fankern. Var i butikken og kikket litt på den. Er jo så liten og hendig. Trodde den var større. Absolutt en "nice to have". Jeg har vært snill gutt så forumistene må gjerne trille igang en innsamlingsaksjon :lol:
Er det noen som vet hvor lenge man kan filme nonstop med denne?
wild guess , 4GB SD kort ca 1 time ? , så kan man ha 64GB SD kort, men da er sikkert batteriet tom først ?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.