• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Noen fra arkivet ..

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Plukket noen fra tidligere tider til morrakaffen.. nærmere bestemt 2004. Håper de faller i smak. To bilder fra Sea-Tac - resten fra Boeing Field.

cha01.jpg

Champion Air - tidligere champions i charter. Deres overvektige takeoffs fra Vegas er fortsatt legendariske. Men det gikk alltid bra.

cha02.jpg

757 nummer 1 ... stolt i drift som testkjerre for militær teknologi.

cha03.jpg

På den tiden var det fortsatt kø av trehullere som ville avgårde ..

cha04.jpg

Intet suksessforetagende fra Transavia. Non av Basiq-kjerene var til og med fabrikknye ..

cha05.jpg

USA Jet - har vel faktisk fortsatt et par niere i drift ... De har tatt opp passasjerchartere på sine gamle dager, tilogmed!

cha06.jpg

En av 777-300ER testmaskinene .. i JAL-farger.

cha07.jpg

I disse kampanjetider, kan man jo mimre litt. Kerry fartet rundt i denne TransMeridian-757'en. Nok et selskap som gikk under ..

cha08.jpg

airTran brukte et par Ryan International A320'er til sine første vestkystruter. Denne er full av airTran-ansatte som skal hente sin første 737-700.

cha09.jpg

Og til slutt - en A340-300 fra Taiwan.

Nyt kaffen videre !
 
Hvor bliver jeg "happy"

So nice to see the North West again :)
long time no see
dem flöj jeg meget med i unge dage,
Fra FRA specielt , 747

Ulf
 
Kjempeserie, Andreas :)
Takk !

drikker ikke kaffe, men denne nytes til en god kopp te både tidligere i dag, og nå :)
 
Det er 757 produksjonsnummer 1. Boeing bruker den til test av instrumenter for JSF, derfor er den litt deformert...

Her er, til sammenligning, også den siste 757'en av produksjonsbåndet.

ww3.jpg
 
Back
Top