Plukket noen fra tidligere tider til morrakaffen.. nærmere bestemt 2004.  Håper de faller i smak. To bilder fra Sea-Tac - resten fra Boeing Field.
		
		
	
	
		
	
Champion Air - tidligere champions i charter. Deres overvektige takeoffs fra Vegas er fortsatt legendariske. Men det gikk alltid bra.
		
	
757 nummer 1 ... stolt i drift som testkjerre for militær teknologi.
		
	
På den tiden var det fortsatt kø av trehullere som ville avgårde ..
		
	
Intet suksessforetagende fra Transavia. Non av Basiq-kjerene var til og med fabrikknye ..
		
	
USA Jet - har vel faktisk fortsatt et par niere i drift ... De har tatt opp passasjerchartere på sine gamle dager, tilogmed!
		
	
En av 777-300ER testmaskinene .. i JAL-farger.
		
	
I disse kampanjetider, kan man jo mimre litt. Kerry fartet rundt i denne TransMeridian-757'en. Nok et selskap som gikk under ..
		
	
airTran brukte et par Ryan International A320'er til sine første vestkystruter. Denne er full av airTran-ansatte som skal hente sin første 737-700.
		
	
Og til slutt - en A340-300 fra Taiwan.
Nyt kaffen videre !
				
			
	Champion Air - tidligere champions i charter. Deres overvektige takeoffs fra Vegas er fortsatt legendariske. Men det gikk alltid bra.
	757 nummer 1 ... stolt i drift som testkjerre for militær teknologi.
	På den tiden var det fortsatt kø av trehullere som ville avgårde ..
	Intet suksessforetagende fra Transavia. Non av Basiq-kjerene var til og med fabrikknye ..
	USA Jet - har vel faktisk fortsatt et par niere i drift ... De har tatt opp passasjerchartere på sine gamle dager, tilogmed!
	En av 777-300ER testmaskinene .. i JAL-farger.
	I disse kampanjetider, kan man jo mimre litt. Kerry fartet rundt i denne TransMeridian-757'en. Nok et selskap som gikk under ..
	airTran brukte et par Ryan International A320'er til sine første vestkystruter. Denne er full av airTran-ansatte som skal hente sin første 737-700.
	Og til slutt - en A340-300 fra Taiwan.
Nyt kaffen videre !