Noen fly bilder fra Englands turen min..

her kommer noen bilder til, jeg har brukt mer eller mindre hele dagen på å sortere de å jeg er enda ikke ferdig... (bildene er i tilfeldig rekkefølge)
14b2260c.jpg

0ed34a10.jpg

721b0ec8.jpg

84a615e4.jpg

Mye fine bilder her, og en flott oppdatering mht hvordan det ser ut på LHR nå.
Den rosa Delta-maskinen var en overraskelse, og det samme var halen til Air Mauritius.

Qantas A380 kommer vel ganske tidlig om morgenen, og landingen er på 27R, ikke sant?
Tidlig opp med zoomen lønner seg :)

Fellowship: Jeg tror landingen er på 27R, jeg fulgte ikke med på scanneren når tårnet snakket, var alt for opptatt med å ta bilder

Mer bilder (i tilfeldig rekkefølge)
933e2ed9.jpg

dcf8fb2b.jpg

ebfac745.jpg

d48dfc9b.jpg

9b651255.jpg

b1c98b5e.jpg

ef8cedde.jpg

6a57fd0b.jpg

7bf064c7.jpg

3de01202.jpg

b2b7e8b7.jpg

98e624ef.jpg

ff4beb5b.jpg

58c98d16.jpg

6ba7906b.jpg

68c5f44a.jpg

212dd665.jpg

f23359ae.jpg

1c252c4b.jpg

Last edited:
Kjempe fine bilder.
Bildene var litt gule, men det ble en kul effekt, som jeg likte godt!
håper du kan vise meg mer bilder en gang!

-Daniel

Flott at du deler med oss.
Masse gromt her,og jeg er nesten ikke misunnelig på den turen du hadde her,hehe.

Vidar

Slenger ut et par bilder til som jeg tok på veien hjem med flett nytt kamera! :-D
Ingen innstillinger gjort, dette bildet er som det var på minnebrikken
576962f6.jpg

3c08384a.jpg

0e2a43b5.jpg

8420ffc2.jpg

Et par stemnings bilder fra turen hjem, tatt i ca 35000 fot
f450ca4e.jpg

039be192.jpg

Flotte bilder fra flymuset. De siste her var veldig skarpe og fine likte veldig godt Ryanair og Easyjet på rekke og rad pluss DY i solnedgang, var de med nytt kamera?

Kanon: Ja de siste bildene ble tatt med et nytt Sony A57, kjekt at alle sammen liker bildene mine, jeg har fortsatt mange hundre bilder og sortere så det kommer sikkert noen til ut her

FlyboyKarsten: Takk :-)

Gratulerer med nytt kamera! Sparte du mye på å kjøpe det i London?
Ser ut som hvitbalansen ble mye bedre, hvis det ikke var vinduet på hotellet ditt som gjorde det. Selv om museumsbildene også var litt gule.

Alle bildene dine er tatt der flyene lander på 27R, men det ser ut som QF A380 er langt borte og det er da 27L. Husk Fellowship at begge rullebaner brukes til landing frem til 06.00 eller 07.00 lokaltid.

Gleder meg til min egen LHR tur i sommer.

Ja, takk for korreksjonen, jeg skrev feil for jeg også synes det ser ut som den lander på 27L, men L blir fort R når man skriver for fort...

Fint du har lagt ut bilder både fra Duxford og Gatwick også, Yankee, begge de er vel verdt flere besøk :)

Kjekt at dere liker bildene jeg la ut, det betyr mye for meg, har vært på SVG ikveld å testa A57'n og jeg liker det bedre å bedre (12 bilder pr sekund hjelper og)

Flotte bilder, Joachim! Bildet av Norwegian-vinga i solnedgang var helt magisk! Gratulerer med nytt kamera! :D

Vede: Takk, jeg liker det nye kamera mitt bedre å bedre, jeg skal beholde A290'n og men det blir sendt inn til overhaling/rens og blir degradert til festkamera fra nå av, tror ikke jeg sparte så mye på å kjøpe det nye i England, slenger med noen bilder jeg tok ikveld på SVG med A57'n

2d882103.jpg

Forsøk på panorama
06ceab2f.jpg

4ef0e412.jpg

e559938d.jpg

Last edited:
Back